Kan haast niet wachten!!

Hoi (aanstaande) mama's!

Hebben jullie dat ook: alle babyspulletjes die je al hebt gewoon nog eens bekijken...Helemaal als je weer eens iets nieuws gekocht hebt. Ik kan er niets aan doen maar het maakt me zo gelukkig en ongeduldig!
Al die kleine kleertjes en sokjes maken me zoooo nieuwsgierig naar hoe het eruit zal zien en wat voor karaktertje het heeft..
Ik ben nu 26wk1dg zwanger van mijn eerste :D Ik kan echt haast niet wachten mijn baby te ontmoeten! We weten niet wat het wordt, dus dat maakt het allemaal nog spannender.
Laatst een Bugaboo Bee gekocht (echt een ongeloofelijk handig en compact ding!) en kan het niet helpen em af en toe open te klappen en er een rondje door het huis mee te rijden! *Bloos*
Volgens mijn vriend heb ik de "baby-fever" goed te pakken! ^_^

Ik wilde mijn "gekkigheid" even met jullie delen :)
Groetjes uit Amsterdam!
 
JUP!!!!! ''ondanks'' dat het de derde is vroegik dus gister nog aan mn man offie ff de doos met babyspullen voor me op t gastenbed wilde zetten, zodat ik er in rust nóg eens door heen kon woelen.hihi.Hij zei overigens, nee niet vandaag...en voor mezelf issie te zwaar dus wacht ik ff af.Nog ca 13 weekjes tijd, naja, ik ga wel weer op tijd beginnen alles te wassen, in te ruimen enz enz.Moet sowieso de 'groten' nog intern verhuizen, dus als k dan tóch bezig ga.....leukleukleuk.
 
Haha, ik herken je gevoel hoor!! Ik kan er ook erg van genieten om even op de babykamer in de schommelstoel te zitten met het muziekdoosje aan! Vast een beetje dromen over de kleine...
En wat betreft de kinderwagen, je bent echt niet de enige hoor! Ik heb al heel wat kilometers gemaakt met die van ons in huis hahaha!

 
Ook ik herken jouw gevoel! Ik ben 27 weken en 4 dagen en tel de weken echt af! En dan ga ik er ook voor het gemak nog eens van uit dat het sowieso niet langer duurt dan 40 weken... Nog eens langer dan 40 weken kan ik mij niet voorstellen!! Anyway, ik kan ook niet wachten! Wil echt zo graag weten hoe onze dochter eruit ziet en hoe het zal zijn.. Het is allemaal nieuw voor me en weet niet hoe ik mij zal voelen en wat voor moeder ik zal zijn!

Hoe kom ik deze 12/13 weken nog door???
 
Ik heb het ook, ben vooral benieuwd hoe de kleine er uit ziet! Maar ik ben toch stiekem ook wel blij dat het nog even duurt :), even wennen nog! Het idee dat ik straks een baby in het bedje heb liggen is toch wel een beetje eng... Zo'n klein hummeltje wat volledig afhankelijk van je is...
 
Zooooo herkenbaar:) Ik kan zelfs helemaal blij worden van hydrofiele washandjes;) Gaat tich eigenlijk nergens over, maar het is zooo leuk!!
Maar wat Sjess oo kzegt...het is ook el een beetje eng:) Wat kan je verwachten met zo'n kleintje?! Maar goed, er zijn miljoenen vrouwen die moeder (zijn) geworden. Dus ons moet het ook lukken!!
Veel plezier iedereen nog met de laaste weken!!
 
Terug
Bovenaan