Kan het bijna niet meer opbrengen!

Hebben jullie ook zo een last van als je de bovenverdieping aan het poetsen zijn?ik ben aan het poetsen,bedden verschonen en sofzuigen geweest maar ben nu helemaal gaar!daarbij peer keer die trap op en af natuurlijk,en zoontje van 17 mnd mee pfff was gewoon buiten adem haha,voel ook erge druk van onder af en toe,dat komt dat de baby al helemaal ingedaald ligt.voor mn gevoel loop ik erg wijdbeens haha...zal ook wel beetje zo zijn.
maar blijf toch heen en weer lopen om dochter op school te brengen en te halen.laat ze nu op school eten....maar goed ook want ben echt gaar!ben 36 weken nu,en verlang er wel weer na dat alles wat makkelijker ga....oke jullie zullen vast begrijpen wat ik bedoel.
wou even mn verhaal kwijt
liefs jootje

Hihihi wat totaal anders om dit te lezen na je bevalling

herken het gevoel zeker, wat eerder zo normaal is lukt ineens niet meer. Zo irritant.

zelfs nu bevallen en al wil ik even drinken pakken, oh nee ik moet liggen en bestellen. Wordt nog wat.
Typisch moederskwaal, wij willen altijd meer doen dan we kunnen!

9eem toch je rust hoor, druk krijg je het straks vanzelf nog

Hoi heel herkenbaar. Maar ik kan niet eens meer schoonmaken en naar een school lopen. Ik zou als ik jouw was alles een klein beetje verdelen, dan kan je meer als dat je denkt en voel jij je ook beter.

xyvonne

heel herkenbaar je bent gauw doodmoe.. ik wil me er nog niet erg aan toe geven dus probeer door te blijven gaan en dat gaat aardig

Heel herkenbaar. Daarom heb ik alle hulptroepen ingeschakeld die er zijn :). Of nah ja, dat heb ik niet zelf gedaan, maar die hebben zich 'opgedrongen'. Zo van... we zien ook wel dat jij het zwaar hebt en veel niet meer kan vanwege extreme vermoeidheid en bekkenklachten etc, dus we komen jou gewoon helpen of je wilt of niet. Was in het begin wel even lastig, maar uiteindelijk durf ik nu zelf ook makkelijker op hulp te vragen. Denk dat ik nu al een maand ofzo extra hulp krijg van familie.

Terug
Bovenaan