Kan het de eisprong geweest zijn?

A

Anoniem

Guest
hoi hoi,

Eerder heb ik het ook wel eens gevoeld; een paar kleine krampjes en dan een ferme steek in mijn onderbuik, nou eigenlijk meer in de venusheuvel en vagina.
Nooit aandacht aanbesteed maar nu ik meer met mijn cyclus bezig ben vraag ik me af of dit de eisprong zou kunnen zijn. Volgens de kalender van babybrabbel zou die maandag moeten komen maar gisteravond had ik die rare steek weer.

Wie kan haar eisprong nog meer voelen en beschrijven hoe het voelt?

Als dit mijn eisprong was, is mijn cyclus dus nog korter... 24 dagen...

Groetjes Roseliek

Hoi
Eerlijk gezegd heb ik geen idee maar ik weet dat de eisprong meestal voelt als een soort speldenprikje. Dat is wat ik weleens gelezen en gehoord heb. Zelf voel ik em nooit of ik herken het niet dat zou ook nog kunnen. groetjes Pam

Hoi Roseliek!

't Is volgens mij heel moeilijk om iemand te zeggen hoe het voelt. Sommigen voelen het helemaal niet. Ik zelf voel het altijd wel, en bij mij voelt het als een soort ongi-krampje alleen is het na een tijdje weer weg.

Ik lees hiervoor een speldenprikje, dus zo blijkt maar weer dat het bij iedereen anders kan zijn. Ik zou volgende maand ff opletten of je rond je eisprong weer datzelfde gevoel hebt. Als dat zo is, dan zou het 'm toch moeten zijn, zou je zeggen.

Veel plezier met klussen!

Groetjes
Sylvia

Uiteraard hopen we natuurlijk dat je 'm volgende maand helemaal niet meer voelt, omdat je zwanger bent .

Het voelt dus bij degenen die hem al voelen niet het zelfde....
Ik voel zowieso heel veel in mijn buik sinds ik met de pil gestopt ben, echt heel veel gerommel en kleine krampjes.

3 april is mijn NOD, dus nu nog ff klusen en dan maar afwachten.... hoop idd dat ik de volgende ronde niet in hoef maar dit is pas ronde 1 dus ik mag niet klagen als ik er wel in moet...

Jullie ook veel suc6!

Groetjes Roseliek

Terug
Bovenaan