Kan het haast niet geloven...

A

Anoniem

Guest
Positief gestest, en dat betekent zwanger!

Voel nog niets bijzonders, behalve pijn in me onderbuik.
Het is echt heel erg snel gegaan bij ons,
en ik hoop voor jullie allemaal dat jullie ook binnenkort in verwachting mogen zijn!

Als t allemaal goed gaat ben ik denk ik rond   28 juli uitgerekend.

Groetjes Kaat

Hoi Kaat,

GEFELICITEERD!!!!! Dit wordt echt een fantastische zondag voor jullie, geniet ervan. Je schrijft dat het allemaal snel is gegaan. De hoeveelste ronde was dit voor jullie?

Groetjes,
Daniëlle

hoi kaat harstikke gefeliciteerd !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!,nu zijn we waarschijnlijk allebei in dezelfde maand uitgeteld, hoe lang hebben jullie er op moeten wachten ? wij 4 rondes , heb je trouwens al kinderen ? en hoe oud ben je ? ikzelf heb het gisterenavond aan mijn mannetje verteld hij kon het bijna niet geloven   ook omdat het de eerste keren niet lukte[ bij onze eerste was het gelijk de eerste keer raak] hij dacht dat het heel lang zou gaan duren ,heb jij het al verteld aan je vriend/man ? p.s. dat pijn in mijn buik had ik ook toen ik er net achterkwam, nu is dat weg en heb ik af en toe een heel raar gevoel in mijn buik ,niet misselijk maar een heel weeerig gevoel heel raar,groetjes als je nog iets kwijt wil hoor ik het wel lizzy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoi Kaat,

Gefeliciteerd!!! Geniet er lekker van!! Ga lekker op je wolkje zitten!!

Ik ben op 27 juli uitgerekend (volgens baby brabbel) ik heb vrijdag avond getest.

Spannend he!! Ik ga duimen dat er samen met ons heel veel andere meiden snel zwanger zullen raken!!

Veel liefs,
Natalie

gefeliciteerd hoor!!!

geniet van de 9 maanden die je tegemoet komen want ze gaan oo zo snel.

groetjes

poekkie

super geniet er van, weet je toevallig ook hoe snel je dan een afspraak moet maken voor de verloskundige ik bedoel binnen hoeveel maanden?
groetjes Wies

Hoi,

Daniele,
Na pil, één keer ongesteld geweest, en daarna was t raak.
Als t goed is, is t dan ronde 1 maar als t 2 is vind ik t ook niet erg haha.

He lizzy,
Ten eerste, gefeliciteerd!!
Wanneer denk jij dat je uitgerekend bent?
Je mannetje was denk ik vast en zeker verrast.. leuk om iemands  dan te zien.
Wij hebben de test samen gedaan, ik ben trouwens 24 en dit wordt onze eerste.

Gr kaat

quote: wies reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-11-2005 11:58:38'));

super geniet er van, weet je toevallig ook hoe snel je dan een afspraak moet maken voor de verloskundige ik bedoel binnen hoeveel maanden?
groetjes Wies

Ik zou t niet weten, maar denk dat er andere meiden zijn die het antwoordt vast wel weten

Terug
Bovenaan