kan het kwaad

Goedemorgen!
Heb een vraag, misschien stom, maar ik wil het wel heel graag van jullie weten. Kan het kwaad om klaar te komen bij het vrijen de eerste drie maanden van je zwangerschap?
Veel liefs van mij
 
Hoi,
Het kan absoluut GEEN kwaad om klaar te komen de eerste drie maanden. Het kan daardoor niet fout gaan. Mocht het zijn dat je een beetje bloed verliest dan zou er een adertje geraakt kunnen zijn bij het vrijen, maar het kan geen miskraam veroorzaken. Mocht zich kort daarna een miskraam voordoen dan is dit door de vrijpartij en orgasme opgewekt.
Begrijp dus goed een orgasme kan geen miskraam veroorzaken wel opwekken. Mocht het zo zijn dan was het ook gebeurd zonder orgasme en misschien op een later tijdstip.
Ik hoop dat je er wat aan hebt. Je zou ook Veilig Zwanger eens kunnen lezen, daar staan heel veel tips in.
Groetjes Daantje
 
hoi!
hierboven hebben ze gelijk!! het kan GEEN KWAAD. het is juist goed. de stoffen die jij dan in je hersenen aanmaakt zijn goed voor je kindje, en het samenspannen van de baarmoeder is een omhelzing voor je kindje. heel positief allemaal.
je moet alleen idd niet schrikken als je licht bloedverlies kan krijgen tijdens het vrijen, (ik heb het nooit gehad) maar zou kunnen gebeuren omdat je adertjes nu meer aan de oppervlakte liggen...kan geen kwaad!
en je moet ook niet schrikken als je buikkramp krijgt na een orgasme, dat is omdat je baarmoeder nu groter is. dat had ik wel heel erg. en ik ben nu 22wk en nu begint een orgasme soms best vervelende nawerkingen te hebben...hihi
geniet ervan! doeiiii gr. van sandy
 
hoi het kan geen kwaad ik was er zelf altijd bang voor tot ik 41weken zwanger was .ze zeggen dat sex helpt je bevaling op gang te helpen nou mijn man ligt nog bijtekomen maar er kwam echt niks. het helpt alleen als je baby eraan toe is te komen en echt niet eerder
 
Terug
Bovenaan