kan het kwaad?


Hoi allemaal

even een vraagje, en eigenlijk komt het meer van mijn vriend dan van mijzelf.
mijn vriend durft amper nog aan mijn buik te zitten als de baby beweegt omdat hij bang is dat hij te hard drukt en misschien schade brengt aan onze uk.
volgens mij kan dat toch niet vanwege het vruchtwater waar hij/zij in ligt?
hoe kan ik mijn vriend gerust stellen?

liefs sarah 26w4d
 
Hai
Nee hoor je vriend kan die kleine geen pijn doen of beschadigen je hebt zoveel vruchtwater, en die kleine vind het alleen maar leuk want het is toch contact met je kindje echt waar er kan niks gebeuren. kijk maar eens hoe hard die verloskundige eigenlijk met je buik omgaan die zitten erin te porren enzo
nee hoor het kan echt geen kwaat
groetjes mamavanar
35 weken+3 dagen zwanger
 
Hoi! Ik vroeg me dat ook in het begin wel af, maar ik als ik de vk voel drukken tijdens de controle kan het nogal wat hebben zeg! En zolang je niet gaat porren maar lekker met je platte hand langs je buik gaat dan zal de baby gaan reageren op zijn hand. Maar dan moet 'ie wel geduld hebben! Mijn vriend vindt soms dat het te lang duurt voordat hij wat voelt en dan haalt 'ie 'n hand weg en dan... je raadt het al...
Succes!
Taatje
27w4d
 
je vriend kan gewoon voelen hoor, je krijgt die kleine niet snel van zijn stuk. maar geduld is inderdaad wel handig. dei kleine van ons houdt altijd acuut op met bewegen als iemand zijn hand op mijn buik legt, zelfs al het mijn man is. Ik ben er nog niet achter waarom dat nou is.
groetjes
greet
 
Terug
Bovenaan