kan het kwaad??

A

Anoniem

Guest
Hallo mededames,

Ik heb het vermoeden zwanger te zijn. Heb in het begin wel wat klachtjs gehad, nu eigenlijk niet meer zo. Maar probeer er ook niet op te letten.
Heb duidelijk eisprong gevoeld en mogelijk ook innesteling gehad (te zien in slipje).
Nu werd ikgisteravond opeens verkouden en stond ik vanmorgen op met hoofdpijn en echt dat mijn neus vol zat. Inmiddels natuurlijk alle huis-tuin-en-keukenhulpmiddelen aan het aanspreken om er zo snel mogelijk vanaf te komen.
Kan een verkoudheid kwaad??

Ik drink alleen maar thee en water. Heb nu 4 x 100cc sinaasappelsap op. (toch wel verdelen want je lichaam heeft er geen opslagplek voor)
Heb wel normale eetlust en eet daardoor ook normaal.
Komende week nog heel veel werken en dan vanaf vrijdag lekker vrij/vakantie.

Hey heleen,

Een verkoudheid kan geen kwaad zolang je maar geen heftige medicijnen neemt maar zo te lezen doe je dat ook niet ;-)

Wat leuk dat je het vermoeden hebt zwanger te zijn! Wanneer ga je dan testen? Ik houd je in de gaten meid, en vakantie......heerlijk, lekker genieten!

Liefs Lynn.

Hoi Lynn,

ik gebruik er helemaal geen medicatie voor ook al heb ik wel al heel de dag hoofdpijn.
Dit is ook mijn enige verkoudheid sinds 3 jaar... Dus ben ook geen hoofdpijn e.d. gewend.

NOD zou di zijn, maar gezien mijn mogelijke ei zou het koninginnedag zijn mijn NOd. Maar goed, dan zijn we op vakantie. Dus het wordt nog discussiëren of we een test mee nemen of dat we 6 mei gaan testen 's morgens. 5 mei laat komen we weer terug.

Vermoed morgen wel wat nodig te gaan hebben, maar wil het echt niet. Dus afwachten hoe het gaat verlopen

Hoi

Je mag gewone paracetamol gebruiken tijdens zwangerschap hoor! Geen tig per dag maar paracetamol kan geen kwaad. Geen ibuprofen of andere rare namen gebruiken!

Hopen op een positieve test en alvast een fijne vakantie!

Kan geen kwaad! Als je twijfelt over medicatie, kun je even langs de apotheek gaan. Zij weten daar precies wat je wel en niet mag tijdens een zwangerschap!

Succes, ik hoop dat je gevoel goed zit!

X

Wiist je dat verkoudheid, verstopte neus ook een zwangerschapskwaaltje is.Ik heb dat allebei de zwangerschappen gehad in vroeg stadium.Elke ochtend werd ik wakker met een verstopte neus en ging het later in de middag weg:)
Hoop dat je een positieve test heb straks!
Liefs Nance

Naja, heb al meerdere nachten dat ik 's morgens verkouden ben en dan tijdens het douchen of na 30 min wakker zijn er niets meer van merk. Maar nu vrijdag begon het met keelpijn. Wilde strepsil nemen, maar is niets van bekend, dus toch maar niet gedaan. En gisteravond na het avondeten was het echt opeens flink niezen en proesten.

Ik hoop ook een positieve test. Maar nu is het nog de vraag wanneer we testen.

Ik ben een slechte pillenslikker, heb een pillengootje. foliumzuur vind ik al groot genoeg, daar doe ik al een heel glas water voor gebruiken. ;)
Dus gebruik echt eigenlijk nooit wat.... wil ik nu dus ook niet doen.
Maar verwacht als het morgen niet beter is dat ik wel wat moet gaan gebruiken, want werk dan 28 uur achter elkaar. mamiddag 12 tot dinsdagmiddag 16 uur. Dus dat is wel een beetje triggie om dan niets te gebruiken en je dus eigenlijk toch wel wat 'ziekjes' te voelen.

Ik laat als ik heb getest het hier uiteraard zo snel mogelijk weten. :)

Hoop dat jullie ook een positieve test snel in handen mogen hebben.

ik duik nu nog een half uur op de bank en dan nog 2 uur werken.

Terug
Bovenaan