kan het met niemand anders delen!

ik ben er net achter gekomen dat ik zwanger ben van de tweede,mijn zoontje is nu 1.5 en zou 2 jaar en drie maanden zijn als de tweede komt.

Ben echt zo gelukkig,maar kan het met niemand delen.

ik zou nu 5 weken zijn maar mijn test was heel licht en voel me wat onzeker omdat ik mij niet zwanger voel!!

bij de eerste had ik onwijs veel klachten maar nu dus niets,alleen geen ongesteldheid en een lichte positieve test.

Ben wel echt super blij en zou het tegen iedereen willen vertellen maar ik wacht nog maar even en volgende week nog even een test doen en hopen dat die streep dan dikker is!

xxx onzeker meisje

Hoi Happymama,

Gefeliciteerd!!
Ik vind het ook zo raar dat ik het nog tegen niemand heb gezegd en er toch al op het forum over kan praten. Volgens het schema ben ik nu ook vijf weken zwanger en het voelt weer zo bijzonder. Echt geloven kan ik het ook nog niet en wacht daarom rustig de tweede test af die we dit weekend willen doen.
Mijn zoontje is zestien maanden en het lijkt me geweldig om er nog zo'n droppie bij te hebben.
Geniet van dit mooie moment en ik hoop dat alles goed komt!
groetjes Eveline

hoi evenliene

geweldig dat ik niet de enige ben die mezelf onzeker voel ondanks we allebij al een zwangerschap hebben meegemaakt

Ik vind het ook echt een rar idee en het gekke is dat ik al mijn broeken open moet doen omdat ze anders te strak zitten,soms denk ik 'zal ik me eigen niet verbeelden' omdat bij de eerste ik na   3 maanden nog ik mijn eigen kleding paste en   nu ook die test heel licht was!

ben ik schijnzwanger ?? hihi

Was die test bij jou ook heel licht?? en welke heb je gedaan??

raar is dat he,je wil het liefste het tegen iedereen zeggen (zeker in de deze tijd,ik drink altijd wijn en nu moet ik het afslaan dan gaat het vast bij iedereen een lichtje branden)

Ik ga volgende week nog een test doen en naar de vk bellen want ik moet en zal een echo voordat ik het kan geloven!!

leuk zo babbelen!

Hoi happymama,

Gefeliciteerd hoor meid. En je mag echt in de lucht springen want een streep is een streep, je bent zwanger. Hoe licht die ook mag zijn hahaha.

En waarom kan je het met niemand delen? Lekker genieten van het zwanger zijn.

Groetjes en liefs van mij

Petra

Hoi Happymama,

Het is zeker gezellig zo te kletsen over ons nieuw wondertje.
Ik heb bij de Dirx drogist een verpakking gekocht waar twee testen in zitten. Bij onze eerste ging het namelijk de eerste keer mis, hi hi. Het streepje was erg licht, vandaar dat we morgen de tweede test doen, gewoon voor de zekerheid.
Mijn kleren passen nog prima, wel heb ik een raar gevoel in mijn buik, maar dat had ik bij mijn eerste zwangerschap ook en dat duurde toen zeker tot de tiende week.
Ik vind het allemaal reuze spannend.
groetjes Eveline

Hoi Happymama,

Van Harte Gefeliciteerd! Ons zoontje is nu bijna 17 maanden en als het allemaal weer goed mag gaan, dan wordt ons 2e wondertje rond zijn verjaardag geboren. Geniet er weer van!

Groetjes,
Leeuwtje

haha, ja vreemd dat jullie weten dat ik zwanger ben en verder niemand!
Ik had de test gedaan en er gebeurde helemaal niets! Beide vakjes bleven streeploos.
Ik gooide de test toen maar in de vuilnisbak. 5 min later was er iets wat me zei om nog eens te kijken en toen zag ik 2 vage streepjes, echt vaag..zou het dan toch?
De volgende dag heb ik maar gelijk een nieuwe test gekocht. Het 2e streepje bleef ook vaag, maar toen ik er vanochtend   weer even naar keek, was het streepje duidelijk geworden. Dit was mijn test story

Groetjes!

Maggie

Terug
Bovenaan