kan het niet een geloven..... 2 streepjes op mijn test!!

A

Anoniem

Guest
Hi meiden,

ik zit vol ongeloof naar mijn beeldscherm en test te kijken. 2 streepjes op het scherm, welliswaar een dun streepje maar een streep is een streep zeggen ze.
Ik zit nog 2 dagen voor mijn nod dus er kan nog vanalles gebeuren maar het is zo onwerkelijk.
Nu heerst vooral ongeloof, huilen en zweten maar alles van geluk. het is zo ontzettend welkom!!!!
Heb net mijn vriend gebeld, die is aan het werk maar kon het niet laten. Afgeproken dat we morgen weer een test doen en dan hopen op nog een positieve test.
Ik ben zo gelukkig en hoop dat jullie ook allemaal snel zwanger mogen zijn.
ik weet niet zo goed welke glitters ik moet gebruiken maar hier komen ze en ze komen uit een goed hart ******************************.

Hebben jullie ze gevangen?

liefs happybee, een erg HAPPYbee

Hoi Happybee

Das goed nieuws zeg van harte proficiat met je zwangerschap. Goed dat je morgen nog een test doet dan heb je een vette dikke streep. Geniet er maar van.

Groet Sharine

dank je, ik ben zo blij!!!
Voel vanalles door elkaar, dat is niet te beschrijven. Steeds als ik mijn vriend aan de telefoon heb begin ik te huilen, pfff blijf hem ook gewoon bellen. Al had ik liever dat hij gewoon hier was.

he happybee,
proficiat en geniet ervan.
je bent gewoon lekker zwanger dus ga er maar lekker van genieten.
gr lisette 6 weken en 2 dagen zwanger

Happybee van harte gefeliciteerd en ga er nu maar lekker van genieten.
Probeer je glitters te vangen maar ben bang dat  ik ze  pas voor volgende ronde zal kunnen gebruiken

Groeten, Cath
13e ronde 1e kindje, NOD 30/04

He Happybee,
GEFELICITEERD meid. streep = streep dus zwanger. geniet ervan.
groetjes,
Dion

Super goed nieuws!!! Van harte gefeliciteerd Happybee!
Geniet ervan!

Groetjes Anoek

Terug
Bovenaan