kan het niet geloven ben echt zwanger

A

Anoniem

Guest
zwanger ja het is echt zwanger, onbegrijpelijk het is dan eindelijk zover, na 15 maanden ploeteren is het dan eindelijk zover, de eerste iui behandeling en het is nu gewoon gelukt, jullie zullen het niet geloven maar heb maandag 14 april de iui behandeling gehad en we hebben getest en er staat gewoon zwanger zo snel al,. plaste erover heen en nog geen 15 sec later stond het er al. de kans dat we een 2ling krijgen is groot mijn opa is van een 2ling en ik had 2 eidjes die er klaar voor waren, dus spannend, na zolang bezig te zijn geweest maakt het ons allemaal niet meer uit, we zijn zo blij maar geloven het nog niet echt, ik denk dat dat pas komt als we de eerste ego hebben gezien,
BEN ZWANGER ooohh kan het wel uit gillen, ben zo blij onbeschrijvelijk gewoon,

ik hoop echt voor iedereen dat jullie snel zwanger raken, ik weet hoe moeiilijk het is om elke x een negatieve test in handen te hebben, maar echt het gebeurd jullie ook, blijf er altijd in geloven, ik wens iedereen heel veel sucses en ik ga voor jullie allemaal duimen, of je nou in de eerste maand bent of al jaren bezig bent ik hoop dat jullie het zelfde gevoel krijgen als wat wij nu voelen,

ik geeft iedereen glittersssssssssssssssssssssss

ik kom zeker nog hier kijken hoe het met jullie gaat.

groetjes sherina

Hoi Sherina

Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!!! Wat lijkt me dat een onbeschrijfelijk gevoel, na zo lang wachten!! Geniet er lekker van!!

Groetjes, Mickje

Hoi Sherina!

Super gefeliciteerd meid, wat geweldig dat het nu in de eerste poging IUI al gelukt is! Ga er lekker van genieten meid! En wat je zegt over kans op een tweeling, ik begrijp wat je bedoelt als je zegt dat het je niet uitmaakt na zo'n lange tijd, wij zijn nu ook 14 maand bezig en ik weet sinds kort dat ik PCO heb, dus geen eisprong, begin morgen voor het eerst met Clomid, en daarmee heb je ook grotere kans op tweeling en ik heb precies hetzelfde als jou, ookal wilde ik altijd eigenlijk maar 1 kindje!

Meid super voor jullie, en dat geeft ons weer hoop!

hoi er is zeker hoop ik heb zelf ook pco en heb dus ook aan de midicijnen gezeten clomid 100 mg zat ik, maar het kan dus echt wel geef de moed niet op en laat je koppie niet hangen,

als er iets is kan je me altijd roepen,

xx sherina

HE Meid GEFELICITEERD!!!!!!!!! geniet ervan groetjes xxxjes springkikkertje

Heee meid,

Van harte gefeliciteerd.
Ik had gisteren het zelfde (bij ons na de 2de ronde al!).

Wat een onbeschrijfelijk gevoel he!

Geniet er van!

Liefs
Anita

Terug
Bovenaan