kan het niet langer voor me houden...........

Hey dames,
ik kan me niet langer stil houden, ik moet het toch aan iemand kwijt. En hier word zoveel met elkaar gedeeld wie kan ik dan beter uitzoeken.
Mijn vriend en ik krijgen een tweeling (schrikken, maar we zijn nu erg gelukkig). Nu is het geval dat we tijdens de 20 weken echo achter gekomen wat het wordt, van mij had het niet gehoeven. Mijn vriend en ik hadden een compromis we wilden alleen maar weten van de mevrouw of ze van hetzelfde geslacht zouden zijn. Jullie raden het al......... niet dus. Dit betekend dat we een zoon en een dochter krijgen. Hier zijn we super blij en trots op. Zo achteraf ben ik stiekum wel blij dat ik het weet. Nu kunnen we de babykamer ook leuker inrichten en gericht naar spulletjes zoeken. Maar de blik in mijn vriend zijn ogen toen hij hoorde dat het er van beide een was is onbetaalsbaar. Ik geloof niet dat hij ooit zo heeft gestraald als nu. Voor hem zijn het nu ook niet meer de babies, maar zijn kinderen, zijn zoon en dochter.
Hebben jullie partners dat ook gehad na de twintig weken echo? Dat trotse bijna haantjes achtige over hun kind(eren).
Ben blij dat ik het verteld heb, alleen de ouders weten het en voor de rest (op jullie na) weet nog niemand het. We willen het voor de buitenwereld toch nog even geheim houden. Toch nog iets om samen te delen.
Ik weet niet wat voor kleur mijn wolk hierdoor is, maar het geluk is dubbel zo groot.
Liefs Tamara

Ja!
En gefeliciteerd!!!!!! Ik zit helemaal met je mee te grinniken, kan het me zo goed voorstellen, je wil het gewoon met iedereen delen!
En JA! Ik zag voor het eerst ontroering bij mijn vriend toen hij hoorde dat het een jongen is. Hij leek ieder keer wat groter te worden wanneer hij vertelde dat hij een zoon zal krijgen hihi
Ik denk..... dat je een wolk hebt met roze en blauwe sierlijke strepen of lila als helemaal gemengd!!!

meid wat fantastisch!!van beide 1!! mooier kan het toch niet?!wij weten nu sinds woensdag dat t n meisje wordt en mijn vriend wordt al echt zo'n beschermende papa!

bericht op de www van zijn hyves was: tot 23 jaar t huis niet uit en ik wil geen jongens over de vloer!!

bij ons mag wel iedereen weten wat t wordt dus vandaar! mooi he, dat je dan ziet dat ze er anders tegenaan kijken!

en ja.... jouw wolk! ik gok op op n grote witte wolk met roze en blauwe strikjes!
geniet lekker met zn vieren!

liefs!

Hey Tamara!!

Krijg helemaal blije natte ogen van je stukje!!
Zo lief!

2 kindjes een jongen en een meisje prachtig!!
Volgens mij zit je op een paarse wolk hahahaha
blauw en rood mengen ;-)

Geniet en veel plezier met spulletjes kopen!!!

hoi,
maar wat leuk zeg.je heb gelijk 2 geslachten.
toch wel makkelijk anders moet je wel 2 meiden en 2 jongens namen hebben ook moet je dan kiezen welke naam wordt het als het een jongen en meisje is.
echt gaaf voor je zeg.
gefeliciteerd je mag zowel voor meisje en jongens kleding kijken en 2 soorten muisjes gebruiken.
blauw en roze kamer.
leuk leuk leuk.
gr marjan

Terug
Bovenaan