kan het niet laten...

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

ik wilde eigenlijk wachten met iets plaatsen op het forum tot mijn NOD (30-03).
Ik kan het echter niet laten mijn nieuwsgierigheid naar of "het" gelukt is met jullie te delen.
Ik heb vorige week donderdag mijn ei gehad, als het goed is. Vanaf donderdag dan ook geklust. Ik heb de hele week al een beetje kwaaltjes, ben niet overdreven moe, maar gaap wel veel, ik heb last van een misselijk gevoel bij flagen, af en toe steken in mijn onderbuik en pijn in mijn onderrug:  wat menstruatieklachten zeg maar.
Ik wordt best onzeker van deze klachten, nog veel te vroeg voor zou ik denken. Ik was altijd heel sceptisch over "het zit vast tussen je oren", maar ik voel het toch???
Mijn mannetje is gelukkig heel lief en luistert naar mijn 'geklaag', hij vindt het wel schattig....
Ik wacht mijn NOD maar af, mochten de RD uitblijven ga ik (denk ik) op 1 april testen.
Hoe is het met de andere dames?

liefs, Krie_bels X

hoi kriebels!

ik herken het helemaal. ik dacht me er ook niet zoveel mee bezig te houden, maar deze maand hebben we voor het eerst echt op de eisprong gelet enzo.
27 maart heb ik mijn NOD.
Vanmorgen kwam ik uit bed en op weg naar mijn wekr voelde ik me toch misselijk. het heeft tot 9 uur geduurt voordat dat weg was.
ben ik er teveel mee bezig, voel ik dingen die er niet zijn? heeeel vreemd.
als het morgen weer zo is, ga ik zaterdagochtend testen.
wie weet!

succes en ik duim voor je!
Carina

he vandaag mijn nod en jahoor de rd is weer
hebben de rond eisprong elke dag geklust maar helaas op naar volgende maand
ik hoop dat jullie meer geluk hebben
groetjes nicole

Terug
Bovenaan