Kan het niet meer volgen

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben echt totaal de draad kwijt.... Zoals ik al eerder schreef, voel ik me deze maand totaal anders, vergeleken met vorige maand.
Vorige maand had ik rond de eisprong echt duidelijk meer zin in sex, nou deze maand moet ik me er soms echt toezetten....
Ik heb deze maand ook (nog) geen eisprong gevoeld en ik had ook niet heel duidelijk de "slierterige" (sorry) afscheiding zoals je die hebt in je vruchtbare periode.

Aan de ene kant dnk ik dat het dus niets kan worden deze maand. Maar misschien heb ik opeens wel een totaal andere cyclus, echt geen idee.

Voordeel is wel, dat ik tot nu toe ook nog niet vanalles voel. Vorige maand zat ik mezelf daar echt gek mee te maken. Ik heb nu ook echt zoiets van.....ik wil niets voelen en als ik al iets voel, wil ik niet weten wat ik dan misschien wel zou kunnen voelen (ga dus niet meer bij alles wat een symptoom zou kunnen zijn, speuren op het net)

Ik heb nu mijn NOD op de 15e staan, maar ja, of ik daar vanuit kan gaan..... Misschien is het deze maand wel veel later......pffff

Nou, ja, een heel verhaal weer! Moest het even kwijt ;-)

En verder......afwachten maar weer!!!

Succes voor alle andere wachtenden!

haha wat ben je toch een ding he?!
Ik lijk op je haha! Ik struin ook alles af-:)

Maar niet iedereen heeft elke maand dezelfde verschijnselen van een eventuele eisprong. De ene maand meer slijm dan de andere maand kan hoor.

Dan nog kan het zijn dat je ei nog niet is geweest, misschien de afslag gemist? Gebeurt bij mij ook-:)

Helaas moet je wachten ja. Oh ik zou wel eens binnenin willen kijken en ze daar eens flink aansporen!! Aaaarrrggghhhh!

Kom op meid, laat je niet gek maken!!
Ga leuke dingen doen , ga shoppen-:), dan gaan de dagen sneller voorbij!

Thanks voor je reactie Mascha!

Het is echt niet zo dat ik de hele dag op het internet zit, of op de bank zit te wachten tot ik iets voel hoor ;-)

Vorige maand had ik alleen het idee dat ik precies wist hoe of wat en daardoor had ik misschien ook wel een beetje verwacht dat het raak zou zijn. (Bij mijn andere 2 was dat ook zo) Doordat ik nu veel minder grip op mijn cyclus heb, weet ik het allemaal niet zo goed meer. Laat alles daardoor ook wat meer op z'n beloop. Op zich goed natuurlijk, alleen dat geldt ook voor het klussen, zodat ik af en toe denk, oh ja, vandaag moet het wel, want anders zit er te lang tussen....

Nou ja, we zullen wel zien ;-)

Zo zeker als ik vorige maand wist dat ik zwanger zou zijn, zo zeker weet ik nu haast van niet. Nog minstens een week geduld ;-)

Jullie moeten trouwens niet heel zwaar tillen aan mijn berichten hoor! Ik schrijf het af en toe hier op, zodat ik mijn vent er niet mee hoef lastig te vallen, haha!

Hee ik heb mijn nod ook op de 15de en vorige maand voelde ik ook van alles en zat ik ook bij elk dingetje op het internet en ook mijn cyclus is anders nu .....
Maar dat wil niet zeggen dat het niet raak zou kunnen zijn toch ??

Gewoon rustig afwachten en jezelf niet gek maken dat probeer ik nu ook misschien testen we beide positief volgende week ........

Nog een week geduld hebben dat kunnen we wel .... zucht

liefs

Thanks Bloemmie!

Jij ook succes!!

Ik wil eigenlijk de 14e testen, als het raak is, lijkt het me een leuk valentijnskado ;-) En ik moet zeggen, vorige maand kwamen mijn duivels een dag eerder dan verwacht, dus misschien is mijn cyclus wel 27 dagen. We zullen zien!

Ik duim voor alle wachtenden!!

Terug
Bovenaan