Kan het nog positief worden?

<p>Hallo, ik ben begin aug gestopt met de pil, 6-9 aug onttrekkingsbloeding, daarna op 29 aug voor het eerst ongesteld geworden, 3 a 4 dagen lang, dus cyclus van 23 dagen.</p><p>We hebben daarna om de dag gevreeën en ik denk dat ik maandag 10 sept mijn eisprong heb gevoeld. </p><p>Met een cyclus van 23 dagen zou ik afgelopen vrijdag mijn NOD hebben, 14 dagen na eisprong zou dinsdag NOD zijn.. Ik heb vandaag een test gedaan, kon me echt niet meer inhouden maar die was negatief..</p><p>Ik zit nu dus eigenlijk op 13dpo als ik alles goed gevoeld heb..is er nog een mogelijkheid dat een test op 13dpo negatief veranderd naar positief? Kan de test te vroeg zijn geweest? </p>
 
Hoi Pareltje,
na het stoppen met de pil kan er nog van alles gebeuren. Het kan ook gewoon zijn dat je lijf nog aan het ontpillen is en nog geen regelmatige cyclus heeft. Maar je kan ook een prille zwangerschap hebben en nog niet genoeg hcg aan maken voor een test. Maar het kan ook iets anders zijn.
Ik zou, als je over een paar dagen nog niet ongesteld bent gewoon nog een keer testen
 
Terug
Bovenaan