kan het toch niet laten

Hallo meiden,

Hier ben ik weer. Allereerst voor diegene die ik gemist heb en ondertussen zwanger zijn: Gefeliciteerd.
Volgens babybrabbel heb ik gisteren mijn eisprong gehad en dus de afgelopen dagen flink geklust. Ik heb me voorgenomen om mijzelf hier niet zo op te focussen maar ja he...... heb zo'n idee dat meer mensen hier last van hebben... haha. Kan niet wachten tot het begin juli is, dan heb ik mijn nod weer. Zijn er nog meer meiden die begin juli hun nod hebben? Nou ja wou het alleen ff kwijt.

Suc6 verder allemaal
 
Hoi Lilian,

Ook ik heb in de eerste week van juli mijn NOD. Als mijn cyclus weer 31 dagen is, net als de vorige, dan heb ik hem 5 juli en als hij keurig 28 dagen is dan heb ik hem 2 juli!

En ik herken wel wat je zegt ja. Ook wij waren niet van plan om op de "verplichte"momenten te knuffelen. Maar tja nu ik rond mijn eisprong zit wil ik toch wel heeeel graag. Ik heb het gevoel dat ik anders weer een kans voorbij laat gaan.....
Maar gelukkig vindt mijn ventje dat verre van vervelend :) !!! en klussen we dus wat af, ihihi
Maar eh ik heb ook wel het idee dat sinds ik met de pil gestopt ben toch wel vaker zin heb........
hebben meer meiden hier "last" van???

Greets Tika
 
Hoi Lilian,

Ik heb als alles meezit op 2 juli mijn nod en morgen heb ik mijn eisprong als alles goed gaat. Ik ben in maart (2004) gestopt met de pil en eigelijk direct een regelmatige cyclus (26 dagen).
En voor Tika,
Ik heb daar inderdaad ook "last" van. En mijn vriend vind dat ABSOLUUT niet erg. Hij zei zelfs als ik dat had geweten had je wel eerder mogen stoppen.
Veel liefs Jlove
 
Hallo Lilian,
Ook ik heb mijn nod begin juli,
Nadat ik gestopt ben met de pil was mijn eerste cyclus 31 dg, mijn tweede 35 dg. Ik kan mijn eisprong niet voelen, en ik temp nog niet. Dus ik ga maar van de langste cyclus uit, dan wordt het 5 juli.
Ik wens iedereen veel succes,
Liefs Zoey
 
Terug
Bovenaan