Kan het toch wel raak zijn, weten jullie dat?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ben ik weer hoor! Ben nu zo'n 2 maanden gestopt met de pil. De laatste tijd voel ik me anders dan anders. Over zo'n 16 dagen moet ik ongesteld worden maar omdat ik met zo "anders" voel, heb ik een test gedaan.

Die gaf aan: "niet zwanger". Zou ik toch zwanger kunnen zijn omdat ik de test te vroeg heb gedaan? Dat die test nu negatief is en dat ik over 16 dagen misschien toch zwanger blijk te zijn. Die test heb ik puur uit nieuwsgierigheid gedaan.

Ik hoor graag van jullie!

Groetjes,
Camel

Hoi Camel

Het kan zijn dat je te vroeg heb getest en zou je
toch even je NOD afwachten ook al valt dat niet mee.
Het kan volgens mij wel zijn dat je zwanger ben maar
dat weet je zeker als je het toch nog afwacht hoe moeilijk
dat ook is!!!!

Ik ben zelf nu 1 dag overtijd had gister mijn NOD maar probeer
af te wachten tot vrijdag dan ben ik jarig.

Ik wens je wel heel veel succes ermee en zal voor je

Heel veel liefs Ronda

Bedankt voor je snelle reactie!

Ik denk dat ik gewoon moet afwachten.
Verder heb ik nog 1 vraagje. Op het forum lees ik overal de term "NOD".
Ik heb totaal geen idee wat daarmee bedoelt wordt, stom misschien, maar ik heb echt geen idee. Kan iemand mij dat uitleggen.

Ik hoop voor jou dat het raak is. Zou een mooi verjaardagscadeau zijn!
Ik lees het graag terug op  het forum!

Hoi camel

Je NOD is de tijd dat je denk ongi te worden.
Je kan je eigen ook op de NOD lijst plaatsen dan moet je even
de advertentie NOD lijst aantikken en reageren en vertellen wanneer
je ongi denk te worden dus je NOD en welke ronde je ben.
En dan zal Kat je er tussen zetten.
Nou als je nog meer vragen heb hoor ik het wel van je.

Veel liefs Ronda

hoi Camel,

als je over 16 dagen ongi moet worden dan heb je je eisprong toch nog niet gehad?? dan kan je toch nog niet zwanger zijn??
dan heb je ongeveer nu je eitje en ben je nu vruchtbaar dus moet je NU gauw naar de slaap kamer

hihihi

liefs Bri

Hoi Camel,

Je kunt ook best last hebben van je eisprong. Die heb je meestal zo'n 14 dagen voordat je ongesteld moet worden. En dat kan heel vervelend zijn. Ik weet er alles van, want ik voel hem altijd heel goed. (lees pijnlijk)
Je NOD is je niet ongesteldheidsdag. Oftewel de dag dat je het moet worden, maar waarvan je hhopt dat dit niet gebeurd. Als je je naam, ronde (hoeveel maanden je al bezig bent), leeftijd en NOD doorgeeft aan mij plaats ik je idd op de lijst. Gewoon het kopje NOD-lijst opzoeken en eronder reageren met je gegevens.

Groetjes, Kat

Terug
Bovenaan