kan het, toch zwanger na negatieve test?

A

Anoniem

Guest
ik voel me zwanger maar heb een negatieve test. toen jullie testen was de test toen eerst ook negatief? zou het kunnen dta ik gewoon zwanger ben???

wordt er super onzeker van!

gerdine

Hoi

Je kan inderdaad negatief testen als je wel zwanger bent. Wanneer je twijfelt, even een paar dagen wachten en dan gewoon weer een nieuwe test gaan doen.

Groetjes
Eleanor

of naar je ha gaan en vragen of je je bloed mag laten prikken, dacht ook dat ik zwanger was maar ook met negatieve test, bloed geprikt een dag later kon ik bellen voor de uitslag en ja hoor zwanger
Het is in iedergeval een zekerheid die je hebt met bloedprikken.

hoi
mijn eerste test was ook negatief.
een week later heb ik weer een test gedaan. Ik hoefde niet eens de minuten te wachten wat er op de verpaking stond.. het streepje werd gelijk zo blauw en goed als het maar kon...

groetjes jaco 20w2d

bedankt meiden, ik ben nog steeds niet ongesteld, en overmorgen   ben ik over mijn langste cyclus heen!! spannend. heb erg veel last van mijn rug! dus grote kans dat het niet raak is!

bedankt voor de tips.

gerdine

Ik had ook een negatieve uitslag bij mijn zwangerschapstest en mijn huisarts zei ook dat ik niet zwanger was. Zelfs  in het ziekenhuis hebben ze het niet gemerkt of gezien en dat terwijl ik grondig onderzocht ben. Ik had een spiraaltje en ik menstrueerde gewoon, maar omdat ik iets of wat dikker was geworden dacht ik het is nooit verkeerd om voor de zekerheid een testje te doen en daar uit kwam dat ik niet zwanger was. Ik was al helemaal opgelucht, want wij wilden absoluut geen tweede kindje, omdat onze zoon al zo druk is en dus al mijn tijd en energie kost vonden we 1 kind genoeg. Nu ben ik op 14 januari 2006 dus plotseling bevallen van een zoontje.Hij is kern gezond en vanaf het eerste moment dat ik hem in mijn armen hield was ik dol gelukkig met mijn 2 zoontjes.
Vertrouw niet op 1 test doe er over en paar dagen nog een voor de zekerheid.
Succes. Groetjes Marie-Jose

Terug
Bovenaan