Kan het weer gebeuren?

Een vraag met eerst een beetje uitleg.

Toen ik net in verwachting was van onze eerste heb ik voor 4 dagen voor NOD vroege test gedaan. Negatief. Later nog eens negatief. Een week na dat ik nog steeds niet ongesteld was geweest heb ik maar weer getest. En een heel licht streepje bijna niet zichtbaar. Maar als nog zwanger.

Nu ben ik al lang bevallen en zijn we bezig met een 2de ik voel me al een week niet mezelf, misselijk, pijn onder in de rug etc. En nu ben ik ook 3 dagen over tijd. Getest negatief. Natuurlijk kan dit altijd. Maar op eens bedacht ik me gisteren dat het bij de vorige zwangerschap ook een week na NOD zo’n extreem lichte test had. Kan dit weer gebeuren?
 
Het kan zomaar weer gebeuren, en ik heb het gevoel dat de kans zelfs wel groter is dat je het nog een keer meemaakt als je het al een keer hebt meegemaakt. Maar het kan ook totaal anders gaan dan wat je van de eerdere zwangerschap(pen) gewend was. Als je niet alsnog ongesteld wordt zou ik ook binnenkort nog eens testen. Hopelijk heb je snel een positieve test in handen!
 
Hoi! Ik had het bij allebei m’n zwangerschappen precies zo! Pas zo’n 5/6 dagen na NOD echt positief getest en daarvoor negatief (wel na NOD dus). Ben nu 22 weken zwanger van de tweede dus bij mij was het twee keer zo ?
 
Terug
Bovenaan