Kan het weer niet van me afzetten

A

Anoniem

Guest
Ondertussen is het een hele tijd geleden dat ik zelf een berichtje heb geplaatst. Het lukte me om er minder mee bezig te zijn. Tot ik hoorde dat mij schoonzus ook opnieuw gaat proberen. Ze is reeds 2 keer zwanger geweest,  dit is telkens binnen de 3 maanden gelukt. Is natuurlijk lukt voor haar. Maar het zou toch pijn doen als ze voor me is.  Wie herkend dit gevoel. Groetjes natje  

hoi hoi

ik herken het gevoel duidelijk. Mijn zus is namenlijk op de zelfde dag met de pil gestopt als ik. Dit kreegik vorige week tehoren. Omdat wij het onze ouders en hun verteld hadden, kwam zij er een paar dagen later mee op de proppen. Het eenigste verschil is dat wij allebei voor een 1 kindje gaan.
Ik vond het vreselijk, maar heb me er bij neergelegd. Je kunt er toch niets aan doen. De natuur bepaald wat er gebeurd.

suc6 groetjes Doortje

Hoi,

Ik herken het ook.

Nadat ik een miskraam had gekregen had ik veel verdriet. Op een gegeven moment wilde ik het toch weer proberen. Mijn vriend deed toen een beetje moeilijk, omdat hij dacht dat het een vervanging zou zijn. Zo voelde ik dat niet, maar hij wilde dat niet geloven. Dat was best een moeilijke periode. Juist in die periode kwam mijn schoonzus met het goede nieuws dat ze zwanger was. Ik wilde op dat moment niets liever dan dat zij ook een miskraam zou krijgen. Ik weet het, behoorlijk gestoord van me om dat te willen, maar ja ik was zelf erg labiel en depri, omdat ik ook graag wilde, maar mijn vriend hield het  voor "mijn bestwil" tegen.

Gelukkig was ik 4 maanden later ook zwanger en groeien ze samen op. Dat is echt geweldig!!!

Nu ziet het ernaar uit dat ik de eerste zal zijn met de tweede. Niet dat ik dat nu nog zo belangrijk vindt, maar alleen maar om te zeggen dat het eigenlijk niet uitmaakt wie er het eerste is, maar dat het erom gaat dàt je een kind zal krijgen.

Liefs Paula

Terug
Bovenaan