Kan het wel???

A

Anoniem

Guest
<p><span style="caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; font-size: 17px; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Hallo dames,</span></p><p><span style="caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; font-size: 17px; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Volgens de ovukalender app op mijn telefoon zou ik op 25 maart mijn eisprong hebben. 25 maart ook positieve ovu gehad. 24 geklust en 25 ook. Kleine kans denk ik zelf... wat denken jullie? Het is zo gewenst.... en we wachten al zo lang.</span></p>

Want een eitje springt toch pas later.... dus als die 26/27 spring is het al 3 dagen geleden

Er is altijd een kans hoor. Het zaad van de man kan tot wel 5 dagen goed blijven in jouw lichaam dus zegt nog niets! Misschien heb jij wel heel snel een eisprong. Blijft altijd spannend he?

Het kan... Wij zijn best lang bezig geweest om zwanger te worden.  2 december positieve ov test gehad. Dat is ook de enige dag dat we geklust hebben en 13 december positieve zwangerschapstest. Ben nu 19 weken zwanger. 

Tuurlijk, grote kans hoor! Positieve test betekend eisprong binnen max 48 uur, dus kan goed. Die dag ervoor ook prima, want sperma kan lang actief blijven, tot max 5 dagen! Succes

Waarom kleine kans? Je hebt toch geklust op je meest vruchtbare dagen? Denk dat het juist goed is gedaan zo hoor

Nou ik ben benieuwd meiden! Ik hoop het zo... maar als ik kijk naar vorige maand en nu heb ik echt dezelfde klachten als vorige maand. Voordat ik dus ongi werd.

Terug
Bovenaan