kan het zijn dat ik deze maand geen eisprong heb gehad

hallo,

Wie kan mij helpen.
Heb het gevoel dat ik geen eitje heb gehad.
1e maand cyclus van 29 dagen
2e maand 32 dagen.

heb ovulatie testen gebruikt waren allemaal negatief.
ook mijn cyclus verschuift steeds een dag.
ik snap er niks van.

gr yvon

Hoi yvon.

Ja het kan heel goed,dat je geen eisprong hebt gehad,maar wel ongesteld wordt.
Ik heb dit namelijk ook,ik had ook ovulatie testen gebruikt,en bij mij was die og heel vaag een streepje,of niks.
Temperatuur je ook,daar kun je het ook aan zien.
Ik heb dit aangegeven bij mij gyneacoloog,en krijg morgen een echo ivm een iesprong.
Ik liep al bij een gyn,dus vandaar dat ik die echo al krijg,wij zij sinds begin dit jaar bezig.
Ik zou je temp even goed in de gaten houden,daar vraadt de dokter gelijk om namelijk.
aan de hand daarvan kunnen ze misschien onderzoeken doen.
Maar kan het niet zijn,dat je eisprong heel vroeg is,of juist heel laat in je cyclus?

liefs mexx-ann

Hallo,

Ik ben pas bij de feriliteitsarts geweest, omdat ik ook dacht geen eisprong te hebben. Ben op zich best regelmatig, scheelt soms een paar dagen, maar niet meer dan 5, dus dan spreekt men van regelmatig. De feriliteitsarts vertelde dat het eigenlijk haast niet mogelijk is als je regelmatig bent en geen eisprong hebt, want dan zou je uitschieters moeten hebben (lange ecyclussen). Bij mij was het het geval dat ik te laat begon met ovulatietesten. Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Het is inderdaad wat mexx-ann zei om te tempen, daar kun je ook echt veel uit ophalen.

Groeten Tamara

Hoi Meiden.

wat leuk dat jullie reageren.
Hier heb ik wat aan.
ik ga inderdaad beginnen met temp.
ja misschien is mijn eisprong ook wel eerder geweest begin altijd een week voor mijn vruchtbare tijd te klussen en een week daarna nog.
ik heb ook wel aardig regelmatig volgens mij.
ik wacht wel af.

succes ook voor jullie.

liefs yvon

Terug
Bovenaan