Kan het zijn dat je 12 dagen na miskraam nog positief test?

<p>Hi allemaal! </p><p>Helaas 22 april een miskraam gehad met 6/7 weken. Zichzelf helemaal afgestoten en een echo gehad alles was eruit en m’n baarmoederslijmvlies was weer precies zoals na een menstruatie. Nu hebben m’n vriend en ik wel weer seks gehad. </p><p>En nu net dacht ik ga eens een testje wagen en ja hoor! Licht positief. Kan dat nog komen door de miskraam? Na hoeveel dagen kan je nog positief testen?</p><p>Het is nu precies 12 dagen naar de miskraam.... schrok er wel van dat ik positief test, is ook best duidelijk! </p><p>Liefs Demi</p>
 
Lieve Demi.
Het kan zeker zo zijn dat je nog positief test. 12 dagen is best kort. Hcg hormoon moet je lichaam nog uit. Soms kan dat even duren. Ik zou even een paar weken wachten. Als je menstruatie weer hebt gehad weet je zekee dat je een eisprong hebt gehad en het hcg hormoon uit je lichaam is.
Veel sterkte de aankomende tijd.
Liefs
Rosiana 
 
 
Ha Demi
Ik heb vier weken na mijn miskraam (bij 9 weken) nog een positieve handen gehad. Heel verwarrend helaas....
 
Nou dan moet ik maar afwachten! Hoop dat ik snel ongesteld mag worden en weten waar ik aan toe ben! Kan niet wachten om opnieuw te beginnen! 
Dank je voor het reageren! 
Liefs Demi
 
Goedemorgen allemaal! 
Nog een vraagje. Nu heb ik gisteren nog een licht positieve test gehad en vandaag is die gelukkig helemaal weg. De miskraam is nu 13 dagen geleden geweest. 
Daarna heb ik een week gebloed en alles was eruit. Kan het zijn dat ik een eisprong heb gehad en gevoeld ondanks ik nog iets positief getest heb gisteren? Wij hebben wel gemeenschap gehad dus het kan maar zo raak zijn deze maand. Maar omdat ik lees dat je eerst ongesteld moet worden na een miskraam? En dat je geen hcg meer in je lichaam moet hebben anders vind er geen eisprong plaats. 
Ik ben benieuwd naar jullie meningen.
liefs Demi
 
Hey Demi
Ik heb 4 weken na mijn curettage een eisprong gehad. Na twee weken testte ik niet meer positief. Inmiddels ben ik weer 5 weken zwanger, dus niet ongesteld geweest na de curettage. Miskraam is natuurlijk en een curettage niet dus misschien is jouw cyclus meteen verder gegaan. Ik hoop voor jou dat je ook niet meer ongesteld wordt!
 
Hi Danah! 
Wat spannend zeg dus je bent meteen eigenlijk weer opnieuw zwanger geraakt? 
Ik heb net ontdekt dat ik vruchtbaar slijm ben dus dat is een goed teken! 
Ben benieuwd en ga duimen!
ook voor jou dat je echo goed is! Wanneer mag je de eerste echo? 
Liefs Demi
 
Terug
Bovenaan