kan het zijn?

A

Anoniem

Guest
hallo dames....ik heb ff een vraagje....me laaste nod was op 26 april...en ik heb een cyclus van 28 dagen...en op 8 mei en 11 mei heb ik geklutst...10 mei was me eisprong....heb ik grote kans dat ik zwanger ben??wie kan me helpen aub gr maris

Hoi,

ik ben niet zo heel erg thuis is wanneer het beste is, wij klussen om de dag, hele maand door, en dat heeft bij ons het beste reaultaat hahaha.
Als je de 11e hebt geklust en je ei sprong op de 10, dan ligt het eraan wanneer ie precies sprong en wanneer je precies geklust hebt, want een eitje leeft dacht ik 6 uur (maar er zijn ook sites die zeggen 12 of 24 uur)
en wat betreft het klussen op de 8e... mijn gyn zegt, dat de meeste zaadjes 48uur leven, dus dan hangt het weer  van tijdstippen af.

Daarbij moet alles natuurlijk ook nog eens goed gaan tijdens zo'n bevruchting wil je zwanger zijn of niet.

Wachten tot je niet ongi bent, en een posi test in handen hebben, is het enige wat uitsluitsel geeft.

Liefs Randy

hoi mariska

dit hangt van 2 dingen af. de kwaliteit van het zaad en de uren die jou eitje vruchtbaar zijn. het ene zaad leeft 1,5 dag en het andere 5. en het ene eitje is 12 uur vruchtbaar en de andere 24.
het kan dus alle kanten op, maar de kans lijkt me groot genoeg. dus dat word spannend dan!

succes ermee
liefs esther

thnxs dames voor jullie reactie..hier kan ik eindelijk wat mee....nou echt spannend..jullie horen het gauw...en ik hoop dat jullie ook heel gauw zwanger zijn...jullie ook veel suc6 en RANDY heel veel sterkte het komt allemaal goed...voor je het weet ben je weer zwanger..dat zou echt fantastisch zijn..heel veel liefs mariska

Terug
Bovenaan