kan het? zou het?

A

Anoniem

Guest
Goedenmorgen allemaal.

Vrijdag heb ik als het goed is mijn eisprong gehad.
Nu stond ik vanmorgen op en had ik pijnlijke liezen.
Net na de boodschappen even een senseootje gepakt en hier werd ik spontaan misselijk van. Gisteren heb ik nog sloten koffie gedronken zonder ook maar ergens last van te hebben.
Ik weet het ik moet afwachten, maar bijna 2 weken duurt nog zolang.
Bij mijn vorige zwangerscappen luste ik ook al heel snel geen koffie meer.
Maar ik durf niet zo goed te hopen ik namelijk sinds wij op gaan voor een tweede al 2x in 3 maanden tijd een vroege miskraam gehad.

Groeten Saskia

Ha Saskia,

Ik zag je berichtje en wil toch effe reageren. Moet effe m'n ei kwijt
Ikzelf reageer ook niet zoveel hier op het forum omdat ik af en toe gek van mijzelf word.
Ik was er sinds de eisprong zo ontzettend mee bezig. Zat dagelijks op internet te zoeken naar allerlei mogelijke overeenkomsten en herkenningen. Ook op dit forum maar ook op andere zwangeren websites.

Ik had gisteren mijn NOD en had sinds de eisprong zo ontzettend veel symptomen, heel erg moe (elke dag even slapen), veel misselijk (ook van de koffie inderdaad), vet haar, haaruitval, buik- en rugpijn en nog meer kwaaltjes die op een zwangerschap zouden kunnen wijzen.

gisterochtend een test gedaan en helaas negatief  en ja hoor, een paar uur later werd ik ongesteld.

Ik neem me nu voor om niet meer zo gefocust te zijn op van alles want ik maak mijzelf echt gek zo. Ik denk dan maar: op naar de volgende ronde en het schuift weer een maandje op waardoor ik straks misschien wel lekker in de zomer 4 maandjes vrij ben

Ik hoop heel erg voor jou dat het wel raak is en zal voor je duimen!!

Liefs,
Rosanne

Oh en weet je wat het vreemde is: ik ben nu dus ongesteld maar heb nog steeds die kwaaltjes. Ben bijv. nu misselijk en gistermiddag was ik weer heel erg moe en heb weer geslapen. Stom hè?

Hoi Rosanne,

Erg he? Ik probeer er ook niet zoveel mee bezig te zijn, maar ja onbewust doe je het toch. Alhoewel die misselijkheid vanmorgen echt een complete verrassing was.
Ik heb ook meerdere momenteb dat ik het forum hier gedag wil zeggen, maar ik blijf kijken en meelezen.
Balen dat je weer ongesteld bent, en tja raar dat de klachten blijven.
Ik hoop dat de klachten snel verdwijnen want zo blijf je in onzekerheid, ik weet er alles van. Nou succes.

Groeten Saskia

Hé Sas,

Je snapt natuurlijk wel dat ik heel erg nieuwsgierig ben hè?

Hoe is het? Als het goed is, is je NOD rondom deze dagen toch?

Ik duim voor je dat ze weg blijven!!

Laat je het me effe weten?? Als je wilt natuurlijk hè?

Groetjes,
Rosanne

quote: Rosanne reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-07-2006 10:56:06'));

Ha Saskia,

Ik zag je berichtje en wil toch effe reageren. Moet effe m'n ei kwijt
Ikzelf reageer ook niet zoveel hier op het forum omdat ik af en toe gek van mijzelf word.
Ik was er sinds de eisprong zo ontzettend mee bezig. Zat dagelijks op internet te zoeken naar allerlei mogelijke overeenkomsten en herkenningen. Ook op dit forum maar ook op andere zwangeren websites.

Ik had gisteren mijn NOD en had sinds de eisprong zo ontzettend veel symptomen, heel erg moe (elke dag even slapen), veel misselijk (ook van de koffie inderdaad), vet haar, haaruitval, buik- en rugpijn en nog meer kwaaltjes die op een zwangerschap zouden kunnen wijzen.

gisterochtend een test gedaan en helaas negatief  en ja hoor, een paar uur later werd ik ongesteld.

Ik neem me nu voor om niet meer zo gefocust te zijn op van alles want ik maak mijzelf echt gek zo. Ik denk dan maar: op naar de volgende ronde en het schuift weer een maandje op waardoor ik straks misschien wel lekker in de zomer 4 maandjes vrij ben

Ik hoop heel erg voor jou dat het wel raak is en zal voor je duimen!!

Liefs,
Rosanne

Hoi Rosanne,

Maf hè, dat je lichaam je zo voor de gek kan houden? Ik heb het ook een paar keer gehad. Supergrote en pijnlijke borsten, andere tepels (?), veel plassen etc. Ik was er echt van overtuigd dat ik zwanger was. Idd twee dagen voor mijn nod getest, maar helaas... negatief en twee dagen later  ongesteld.  De ronde daarop nam ik mij voor mezelf niet zo gek te (laten) maken, dus  ik mocht  niet eerder dan mijn nod testen. En ja hoor, nog meer verschijnselen: als ik nu niet zwanger zou zijn!! Dus de stoute (ongeduldige) schoenen aangetrokken en eerder getest met hetzelfde resultaat als de keer daarvoor. Inmiddels zitten we in ronde 7 en wachten we maar weer af. De laatste 3 maanden heb ik geen verschijnselen meer gehad en ook al enkele dagen voor mijn nod bruinverlies, dus wat dat betreft weet ik nu wel waar ik aan toe ben.

Succes met zwanger worden!

Groetjes, Tammy

Hoi Tammy,

Ja, het is zo frustrerend elke keer. En ik heb eind mei een miskraam gehad na 8 weken zwangerschap dus nu ben ik helemaal gefocust omdat ik dus zwanger was geweest en het nu weer zo graag wil zijn....

Ik blijf de pijnlijke borsten houden en ben nog steeds moe en zo maar ik ga er maar van uit dat ik niet zwanger ben, gezien de test en de menstruatie.

Ik hoop voor jou dat je snel zwanger bent!

Ik ga dit keer ook proberen om er niet zo mee bezig te zijn, al is het zo ontzettend moeilijk!!

Succes!!

Groetjes,
Rosanne

Hoi Rosanne,

Wij vrouwen ook, ons geduld wordt ook wel enorm op de proef gesteld, daar hebben die mannen allemaal geen last van.

Rot voor je, dat je na 8 waken een miskraam hebt gehad. Dan ben je blij en gelukkig en dan is het ineens over. Had je het al aan mensen in je directe omgeving verteld?

Ik heb zelf het vermoeden dat ik in de derde ronde ook een mk heb gehad maar dan een hele vroege. Op dag 19 van mijn cyclus (van 28 dagen, al diverse maanden) kreeg ik wat bruinverlies en dat hield zo'n 5 dagen aan. Toen kreeg ik ook wat rood bloedverlies en na 3 dagen kreeg ik heftige krampen en werd ik echt ongesteld. Normaal heb ik die krampen alleen de eerste dag, maar nu duurde het 2 dagen en had ik  veel meer bloedverlies. Ook bleven mijn borsten een maat groter (op zich niet vervelend wat ik ben niet zo ruim bedeeld ) en was ik een kilo of 4 aangekomen. De cylcus daarop duurde maar 21 dagen, en de volgende 3 cyclussen 32, 30 en 29 dagen, maw een puinhoop. Dus ik heb zoiets van dat het toch wel heel even raak was geweest. Ik heb dit ook aan een verloskundige voorgelegd en die zei dat het dat best wel eens kon zijn, maar met zekerheid kun je het toch niet zeggen. Maar goed we blijven proberen.

Hopelijk zijn we snel zwanger met z'n allen!

Grtjs,

Tammy

Terug
Bovenaan