kan het?????

hoi allemaal heb ff een vraagje ik hoorde net dat je een dag na de sex al een zwangerschapstest kunt doen maar dat kan toch helemaal niet?? wie heeft een duidelijk antwoord voor mij

Hoi,

Ik ben het niet helemaal eens met bovenstaand Anoniempje. Via babybrabbel heb ik testen die al 7 tot 10 dagen voor je NOD gebruikt kunnen worden.
En heb ze zelf ook gebruit en inderdaad de keren dat hij negatief aangaf, werd ik inderdaad ook ongesteld en de laatste keer gaf hij positief aan en ben ik inmiddels 3 weken overtijd!
En dat waren gewoon die goedkope romeds van drie voor vijf euro,

Maar inderdaad gelijk an de seks is iets te vroeg, maar het kan dus al wel ruim voor je NOD,

Groetjes Katja

hoi hoi nee ik ben het er ook niet mee eens want er zit dan nog niet genoeg hcg in je lichaam die bij een zwangerschapstest de duidelijkheid geeft of je zwanger bent of niet gr manuela

De dag na de seks ben je technisch gesproken nog helemaal niet zwanger. Je lichaam gaat pas na een geslaagde innesteling hcg aanmaken. De hoeveelheid daarvan is bepalend voor een positieve of negatieve test. Hoe meer jouw lichaam aanmaakt en hoe gevoeliger de test hoe eerder hij positief zal geven. Dat betekent dus ook dat een negatieve test niet automatisch betekent dat je niet zwanger ben. Misschien heb je te vroeg getest en maakte je nog niet genoeg hcg aan! Hoe meer geduld je kunt opbrengen, hoe meer kans je hebt op een betrouwbaar resultaat! Succes ermee.

Terug
Bovenaan