kan het?

A

Anoniem

Guest
hoi hoi,

Ik vroeg me af   wat voor een soort afscheiding je hebt als je zwanger kan zijn.
Ik heb sinds twee dagen een beetje melkachtig en soms draderig ( sorry) slijm
Ook slaap ik sinds 1,5 week s' middags een paar uur omdat ik moe ben en ik heb het gevoel in mijn buik dat ik ongesteld moet worden. Mijn NOD is pas maandag.
Herkent iemand deze dingen?

Groetjes Baby24

p.s: en ik heb ook net blaasontsteking gehad, was weer erg fijn (  huhum)

Hoi,

Ik herken ze, en heb ze nu ook....ben sinds maart met de pil gestopt en in mei al zwanger geworden met deze verschijnselen!! helaas in juni een miskraam gekregen maar nu zijn alle verschijnselen er al weer!! Heb een test gedaan maar van de uitslag snapte ik helemaal niets. (er verschenen drie streepjes....) maar goed we wachten maar af!! SUC6!!
Hoop dat je zwanger bent!

groetjes Ineke

Hoi,

Wat ik hier vaak hoor is dat dat draderige slijm komt bij een eisprong. Kan die bij jou laat zijn? Die vermoeidheid is helaas ook anders te verklaren. Je blaasontsteking met (waarschijnlijk) het antibioticakuurtje dat je ertegen gehad hebt. Van de ontsteking en de medicijnen kun je erg vermoeid raken. Er gebeurd van alles in je lijf om het weer gezond te maken, en dat kost bergen energie. Ik wou dat ik je wat anders kon vertellen. Maar wie weet is het een combinatie. Je weet maar nooit.
Succes deze maand!

Groetjes, Kat

Hallo,

ik heb eigenlijk een vraag aan de verloskundige, maar misschien dat iemand anders het ook wel weet.
Ben zondag weer begonnen met de pil na de stopweek, maar ben 'm maandag en dinsdag vergeten.
Woensdagmorgen dacht ik daar pas aan, maar we hebben dus wel 'onveilige' seks gehad (dinsdagavond). Dus de mogelijkheid is aanwezig dat ik dan zwanger ben toch?
Maar nou moet ik sinds gisteravond constant naar de wc.
Kon vannacht niet slapen van de buikkrampen, en had vanmorgen een beetje roze bloedverlies, zou dat nou een miskraam zijn of zal m'n lichaam gewoon ontregeld zijn, doordat ik nu met de pil gestopt ben en ben ik dus niet zwanger (geweest)?
Hoop dat iemand een antwoord heeft?!

Alvast dank je wel.

Hoi,

Het lijkt me sterk dat je zwanger bent, als je de maand daarvoor de pil wel goed hebt geslikt tenminste.
Als je eenmaal stopt met de pil heb je pas na 2 weken (ongeveer) een eisprong, dus niet al na een paar dagen. Ik denk dat de boel inderdaad ontregelt is. Maar je moet nu wel de rest van de maand voor de zekerheid veilig vrijen omdat je nu misschien wel een eisprong gaat krijgen en de kans dus hebt dat je zwanger raakt.
Vooral in de eerste week mag je je pil absoluut niet vergeten namelijk.

Succes!

Ik heb getest (maar moet maandag pas ongi worden)
Je raad het nooit................heeeel licht positief maar wel een duidelijk streepje.
Ik ga morgenvroeg denk ik even testen met ogtendurine, zou dat verschil kunnen maken???? Ik durf er nog niks van te denken

Groetjes maar weer van Baby24

Terug
Bovenaan