kan het?

hoi heb een vraagje kun je 2 dagen na de sex al een test doen???? ik hoorde van wel maar heb je dan wel genoeg hormonen in urine ????wie weet hier meer van alvast bedankt
 
Hoi, je kunt geen test doen na 2 dagen. Dat is iets aan de vroege kant. Na 10 of 12 dagen kun je wel gaan testen, kan negatief zijn alhoewel je dan wel zwanger kunt zijn. Daarom kun je het beste beginnen met testen op de dag dat je menstuatie moest komen of een dag erna. Ik zelf heb een test gedaan na 12 dagen was ook positief.
 
dat je vandaag sex hebt wil helemaal niet zeggen dat het vandaag ook allemaal gebeurt. Ik heb gelezen dat sperma tot ongeveer 7 dagen in je lijf kan overleven. Dat betekend dus dat als je het ruim voor je eisprong doet, je dus dagen later nog zwanger zou kunnen raken. Als het dan al raak is is er ook nog de hoeveelheid hormoon, dat kan je toch pas met zekerheid testen als je overtijd bent.

groetjes Jane
 
nee het heeft pas zin om een test te doen als je overtijd bent. maar ik denk dat je wel genoeg overtuigd bent door iedereen hierboven he?!
en dan zelfs is het nog niet zeker. want mijn test was pas een week NA mijn overtijd positief.
succes, en geduld hebben dus!
groetjes sandy
 
Terug
Bovenaan