Kan het??

Hi dames,
Gefeliciteerd. Ik ben begin van het jaar bij jullie geweest, maar is met bijna 14 weken niet goed gegaan.
Tijdje gestopt en sinds een paar maanden weer aan het proberen gegaan.

Ik voel me niet lekker. Ben misselijk, krampjes in m'n onderbuik (heel laag) en alsof ik op eieren loop. Ik durf het bijna niet te hopen. Precies zoals ik me voelde in m'n vorige zwangerschap. Alleen moet ik dit weekeind pas menstrueren.

Kan het dat je al de kwaaltjes krijgt voor je menstuatie?? Hebben jullie er ervaring mee?? Ik heb eens gehoord dat je dan een heel sterk vruchtje (kan) hebben...

Ik hoop snel met goed nieuws op jullie site te komen..

Love
Cait
 
Hoi,
Het kan heel goed zijn dat je zwanger bent hoor! De kwaaltjes zijn herkenbaar... Soms kan het ook zijn dat je heel graag wilt dat je het daarom voelt, en je lichaam daarop ook reageert... De tijd zal het bewijzen, of een zwangerschapstest!!!
Ben benieuwd!
Sterkte, en hoop voor jullie allebei dat jullie echt zwanger zijn
Groetjes, X
 
Ik liep ook al 1,5 week rond met vage klachten als misselijkheid ed. Na mijn miskraam van 3 maanden geleden was mijn cyclus een beetje in de war. Gisteren toch maar een test gedaan (ik was nog niet eens over tijd) en ja hoor: ZWANGER! Hopen dat het bij jou ook zo is! Groetjes
 
het kan, mijn lichaam wist ook al dat ik zwanger was voordat ik ongesteld had moeten worden. Ik ben inmiddels 27+3 zwanger en ik hoop voor jullie dat het bij jullie net zo goed zal gaan als bij mij, maar de enige bevestiging krijg je echt door dokter of test. Het kan namelijk ook psychisch zijn, dat je zo graag zwanger wilt worden dat je je al zwanger voelt terwijl je dat nog niet bent..
Succes!
 
hoi,

ik heb ook krampen\krampjes veel lager dan bij een ongesteldheid, ik heb wel al getest en die was positief(!!), maar verder weet ik het ook niet, het is de eerste keer en ik voel me niet zo lekker...

zorg maar goed voor jezelf...
 
Terug
Bovenaan