kan iemand me aub helpen

A

Anoniem

Guest
hallo dames kan iemand mij helpen .
ik ben vanaf augustus gestopt met de pil mijn menstruatie zijn altijd keurig optijd geweest tot 5 weken geleden ben ik overtijd .ik heb ook de zwangeschaps verschijnselen gehad ,nu heb ik alleen last van lichte zeurende steekjes in de onderbuik net het gevoel dat je ongesteld moet worden .mijn smaak is ook anders ,en lichte steken in de linkse lies en veel vuldig plassen.
ik heb ook testen gedaan maar ze geven negatief aan .
ik ben ook naar de dokter gewwest en hij zegt afwachten(nou daar heb ik dus niks aan)
toch zegt mijn gevoel heel sterk dat ik zwanger ben ,er zijn zelfs mensen die het denken en zeggen over mij.maar herkent iemand dit of weet wat het kan zijn graag antwoordt ik wordt er gek vanliefs mij

Hoi,

Ja het zijn wel echt zwangerschaps ' klachten' , maar als de testen
negatief zijn, kun je er weinig mee denk ik. Misschien zit er nog te
weinig hormoon in je urine ofzo. Ik zou het nog ff aanzien, en om de
zoveel dagen weer een nieuwe test doen. Succes!

xx Syrah

Hoi,
Kan de huisarts geen bloedtest doen?
Daaraan kan je het toch eerder zien dan met een urinetest?
Hopelijk heb je gauw zekerheid!
Mar

de dokter zei dat bloedtest niet uitmaakt dus daar heb ik niks aan maar wordt er gewoon gek van wil gewoon zekerheid ik slik ook foliumzuur sins vandeweek voor de zekerheid dat kan toch geen kwaad toch ??

hi Bambi,

foliumzuur kan geen kwaad hoor, integendeel, er wordt geadviseerd het al enige weken voor je kinderwens te gaan slikken. het is een stofje dat je sowieso nodig hebt en dat ook door pilgebruik snel verminderd in je lichaam. je hebt het zelf ook nodig voor opbouw van je lichaam. als het teveel is, plas je het vanzelf weer uit. veel hart- en vaatpatienten knagen ook dagelijks hun foliumzuurtje, mijn oude paps met 12 kleinkinderen net zo goed als deze jonge blom met een baby aan boord  het kan ook, menen sommige mensen, zwangerschapsvergiftigin beperken.

en .... zwangerschap is in verWACHTing zijn, je wacht letterlijk tot je een ons weegt (plus 12 kilo dan...). geniet er maar van
grjes Miep36

hoi bambi
het verhaal lijkt een beetje op de mijne. ben 2 dagen overtijd nu.....heb net weer getest negatief. ik heb de ha gebeld net die belt me zo ff terug. heb wel ongi pijn gehad maar er komt niets. verder last van mijn lies...steken.....last van buik af en toe, hoofdpijn, moe....zere borsten......
ik weet wat je voeld word er gek van.
kus lau

wat moet ik nou doen gewoon afwachten ofzo en we willen toch graag kinderen
maar zolang er niks verander kan ik toch niet zwanger worden of zijn ???

Hallo...

Ik kom van een ander forum even om een hoekje kijken...

Ik herken je verhaal heel goed...

Heb hetzelfde gehad anderhalf jaar geleden....

De eerste keer waqs ik 8 wk. over tijd...toen ben ik echt niet
zwanger geweest...

Twee maanden later dacht ik zeker te weten dat ik zwanger was  
geweest  en dat het niet goed was gegaan (toen was ik niet heel
veel over tijd)...Ben zelfs in het ziekenhuis belandt met hevige
buikpijn, opgenomen, bloed afgenomen, ik was niet zwanger
geweest zeiden ze...

Weer twee maanden later had ik precies dezelfde dingen als die
keer ervoor...toen bleek ik wel zwanger te zijn...
Ik weet bijna zeker dat ik dan daarvoor ook een beginnende
zwangerschap heb gehad...

Tsja, ik weet niet of ik je nu help met mijn verhaal of juist niet...

Nou ja, laat ik je even gerust stellen:
20-05-2005 is er een gezonde dchter geboren...
rond 14 sept. 2006 verwachten we de tweede...

Kan je onzekerheid heel goed begrijpen...

Wens je veel sterkte en rust toe...

Liefs, Judith

Terug
Bovenaan