kan iemand me aub helpen!

A

Anoniem

Guest
hallo ben ik weer ja ben lastig haha beetje oncker

maar ik had weer paar vraagjes....?
ik heb gisteren beetje ruzie gehad met mn man  en toen hadden we beetje woorden en ruzie enz en tot gisteren had ik zon gevoel dat ik ongesteld moest worden ookal was dat niet zon zeurende pijn. en nu heb ik dat in 1 keer niet meer nu heb ik pijn in mn lies/blaas net of ik mn plas lang opgehouden heb  nu denk ik meteen dat er door die ruzie iets misgegaan is en ik nu een miskraam heb gehad  kan dat?
en moet je zoiets   meteen krijgen als je je druk maakt of kan het ook nog komen?
en verlies je bij een miskraam perse bloed of ga je dan perse vloeien want dat heb ik namelijk weer niet pffff ik weet het ff niet meer hoor

Hoi Brigitte,
Een keertje ruzie kan geen kwaad hoor. Anders zouden er maar weinig baby's geboren worden ben ik bang. Het is niet goed voor je kindje als je onder constante stress loopt, maar een keertje uit je dak gaan daar krijg je geen miskraam van (of je moet een harde stomp in je buik gehad hebben, maar daar ga ik maar even niet van uit). Over wanner het bloeden begint bij een miskraam kan ik niet veel vertellen. Heb er weinig ervaring mee, maar dat kan volgens mij nogal verschillen. Ik heb hier al verschillende verhalen gelezen, dus ik denk niet dat er een vaste gang van zaken is. Iedere vrouw, ieder lichaam, en iedere zwangerschap is anders. Zoveel zwangerschappen als er zijn, zoveel verschillende manieren van zwanger-zijn zullen er ook zijn.
Heel veel sterkte met alles! (En duimen voor een goede afloop!)
Liefs Phira

hoi brigitte

teneerste gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!!
hoever ben je eigenlijk?? ik morgen 22 weken van de eerste
ik heb dat gevoel ook wel eens het is heel vervelend maar kan geen kwaad dat is een teken dat je rustig aan moet doen want dat gevoel kom door stress en drukmaken
dus een teken van luister naar je lichaam dus nogmaals deze pijn heeft niks met een miskraam temaken maar denk aan je eigen en aan je kleine die in je buik zit want dat is wat echt telt en ruzie kom bij iedereen voor ( heb ik ook wel eens)
en vooral door de hormonen en beetje zenuwen alvast van doe ik het dalijk wel allemaal goed red ik het wel enz enz

heel veel sterkte en geniet lekker van je zwangerschap

groetjes sonja   mailadres:beauwytrutje@hotmail.com

HoiHoi..

Als eerst gefeliciteerd met je zwangerschap..ik denk niet dat je je al te druk moet maken..die menstruatie achtige krampen zijn dat je baarmoeder groeit en die pijn in je lies kan zjn omdat het kindje beweegd van binnen zo aan de rechter en zo aan de linker kant..daar kan je pijn in je lies van krijgen (dat heeft mijn vk toen gezegd)..
ik heb in het begin van m`n zwangerschap ook problemen en stress gehadheel veel stress en heb nu een gezonde dochter van 2 en een halve maand..

sterkte en geniet van je zwangerschap..

groetjes van Patricia mv Kaylee(April forum)

Terug
Bovenaan