kan iemand me heel snel helpen??

A

Anoniem

Guest
beste dames...

ik ben nu aan de laatste 3 weken bezig en heb vaker last van buikpijn overdag en vannacht was het behoorlijk erg...
nu heb ik dat al doorgegeven aan de verloskundige die gaf me het antwoord van hou eens bij hoe lang er tussen zit maar vannacht was ik zo moe om te kijken op de tijd..
wat kan dit zijn heeft iemand dit ook/gehad graag jullie antwoord

alvast bedankt

liefs linda

Ik heb er helaas geen ervaring mee omdat mijn vorige bevalling ingeleid is omdat er bij dus helemaal niks gebeurde, maar ik zou toch die tijden gaan opschrijven. Aan de tijd tussen de weeen kan de VK zien of de bevalling aan de gang is of dat het wat losse weeen hier en daar zijn. Wel spannend he, ben je er klaar voor of mag het wat jou betreft nog eventjes blijven zitten?

mommy van mij mag het komen ik heb het helemaal gehad het duurt me echt te lang nu...en dan die warmte bah bah..
maar goed de kleine m,aakt de keuze he??  

alvast bedankt voor je reactie

Hoi Linda,
het komt me wel bekend voor. Ik ben op een dinsdag bevallen en vanaf de vrijdagavond daarvoor had ik steeds harde buiken. Maandagavond had ik om de paar minuten een soort hevige menstruatiepijn, dat bleken dus al weeen te zijn. Een paar uur later braken de vliezen al. Hou het dus even in de gaten zou ik zeggen!

groetjes, Ellen

Terug
Bovenaan