kan iemand me helpen?.....

A

Anoniem

Guest
Hoihoi,

Ik denk dat ik mijn vraag hier goed kwijt kan.
Ik ben 29 jan. voor de laatste dag ongi. geweest. Ik ging er van  uit dat 14 dagen  voor de volgende ongi. mijn eisprong was.  Ik heb volgens mij een redelijk normale cyclus. Ik heb vorige week zo. ma. of di. dus mijn eisprong gehad en ben dus daaromheen veel 'actief' bezig geweest.
Normaal als ik de pil nog zou slikken zou ik a.s.zat. de laatste pil slikken en ma. ongi. worden. Ik weet alleen niet hoe dat loopt zonder pil???
Dus als ik ma. niet ongi. wordt is het niet persé zo dat ik zwanger ben. Het kan er ook gewoon aan liggen dat mijn lichaam zonder pil dat heel anders aanpakt?!? Ik ben (met pil) meestal 5 dagen ongi. Maar ja als ik volgende week vrij. nog niet ongi. ben dan denk ik maar dat ik ga testen?
Is dit een goed idee, of hoe denken jullie erover?
Wel heb ik al een paar dagen een onrustig gevoel voor t slapen gaan, mijn tepels zijn roder en harder dan normaal en een beetje gevoelig. Ook had ik gister avond en vandaag een lichte menstuatieachtig/loppend gevoel in mijn onderbuik. (vaag!) En ik heb gewoon het gevoel zwanger te zijn!? Maar misschien maak ik t mezelf wijs? Ik ben ook wel moe en heeeel dromerig.

Nou Iedereen zeer veel succes gewenst bij het werken aan zijn eigen uitbreiding!

Liefs Lina

Hoi,

Dit moet jou eerste pilloze ongi worden?
Je lichaam moet namelijk eerst ontpillen, bij mij is het zo de keren dat ik stopte met de pil dat mijn eerste natuurlijke menstruatie 2 dagen te laat komt dus op dag 30.
Een gemiddelde normale cycles 28 dagen.
Enne je lichaam kan je ook heel goed voor de gek houden dus ga er niet teveel van uit dat je zwanger bent.
Ik zou zeggen als maandag jou dag 28 is kun je vrijdag best testen hoor.

Nou succes en ik zal duimen dat je gevoel wel goed is.

Liefs Saskia

Terug
Bovenaan