Kan iemand me helpen???

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden,

Vol ongeloof bekeek ik nu 6 weken geleden de zwangerschapstest, ZWANGER! Yes eindelijk, ronde 9 en 1 miskraam achter de rug. We waren zo gelukkig!

Nu hebben we met 8,5 week een echo gehad, Inwendig en uitwendig. De man die de echo maakte zag een vruchtzakje, maar nog heel klein...En verder wel iets wat een kindje kon zijn, maar nog geen 1 van 8,5 week...Nou okay..afwachten dus, zou het nu wel goed gaan??? Afgelopen zaterdag ben ik gaan vloeien...Tranen met tuiten, maar goed...Het zal wel niet goed geweest zijn. Naar de verloskundige geweest en die voelde nog steeds  wat zitten, ik heb nog steeds steken in mijn liezen en ik blijf groeien...

Tijdens het vloeien (wat ik nu nog steeds doe) zijn er in het totaal 6 keer stukjes slijm mee gekomen. Ik heb ze in een bakje water gehad om te zien of het iest zou zijn, maar alles verdween...bloed dus...

Nu zou ik vandaag precies 10 weken zijn, maar ik weet het allemaal niet meer. De 12e mag ik opnieuw voor een echo omdat ik wellicht nog niet zover zou zijn.

Nu heb ik op mijn 10e ook een acute blindedarm ontsteking gehad. De drain die ze gebruikt hebben hebben ze eruit getrokken en niet gehecht. Mijn huisarts zei al dat ik veel en vergroeid litteken weefsel had.

NU heb ik steken om en om, maar de steken in mijn rechterzij zijn veel heftiger, net of het litteken weefsel scheurt ofzo... Kan je hierdoor ook gaan vloeien????

In ieder geval de verloskundige vind nog steeds dat ik zwanger ben, want en mams, oma, tante etc. Hebben allemaal gevloeid en flink ook, dus wacht nou maar rustig af...
Maar hoe kan jen ou rustig afwachten???????????????????? Ik wordt helemaal gek van mezelf.. Mijn borsten zijn nog steeds geveolig, nog steeds een groeiende buik...Ik weet het niet meer...Het enige wat ik nu wil is dat het of doorzet of ophoudt (het vloeien). Het vloeien is ook helder rood...Zou het misschien iets anders kunnen zijn?

Ik hoop dat ik hier iemand tref die ook zoiets heeft meegemaakt, of iemand kent die het heeft gehad! Bedankt alvast!

Hoi,
Wat een naar verhaal zeg!
Ik heb zelf een miskraam meegemaakt en heb toen flinke proppen verloren.
Hopelijk gaat alles goed bij je!
Ik wou je alleen even veel sterkte wensen!
Liefs Anna

Hoi Anna,

Bedankt voor je reactie.
Ben nog steeds aan het vloeien en nog steeds zonder 'brokjes'.

Ik wacht het nog ff af en ga anders naar het ziekenhuis!

bedankt in ieder geval.
lief van je!

Jeetje... wat moet dat moeilijk zijn...
Ikzelf heb (gelukkig) hier geen ervaring mee, maar een vriendin van me heeft bij beide zwangerschappen gevloeid en toch heeft ze twee gezonde kinderen gekregen!
De doctoren wilden haar in het begin niet eens geloven dat ze zwanger was en de testen wezen ook uit dat ze niet zwanger was...
Tja, niet zwanger (volgens de medische wereld) en toch twee gezonde kinderen...

Ik hoop dat jij ook zo'n "medisch wonder" bent

Veel succes en sterkte

Liefs Ann

Terug
Bovenaan