kan iemand me helpen.

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden

Ik heb een vraag aan de dames die al een tijdje zwanger zijn.
Mij vraag is ,wanneer kun je eigenlijk een streepje zien onder in je buik.
En hoeveel weken moet daar voor zijn om zo streepje te zien.
Zijn er ook dames die soms tijden hun zwangerschap vlekjes in het gezicht hebben.
En de ring om je tepels worden die groter en krijgen die ook iets donker van kleur.
Want ik heb van die tintelen gevoel in me borsten ,ook ben ik behoordelijk moe.
Dit wou ik even kwijt aan jullie.

groet.desi

Hoi Smurf,

Die dingen die jij op noemt zijn per vrouw, zelfs per zwangerschap verschillend!

Sommige vrouwen krijgen helemaal geen zwangerschapsstreep! Zelf heb ik er bij mijn eerste zwangerschap wel een gehad! Ik zou niet meer   (uit mijn hoofd) weten wanneer ik die kreeg. In ieder geval toen ik een echte zwangerschapsbuik had!

Het is in ieder geval niet iets waar je je druk over hoeft te maken! Gewoon afwachten of en wat je krijgt!

Wel moet je je gezicht goed insmeeren als je in de zon gaat. Anders kun je een zwangerschasmasker (vlekken in het gezicht) krijgen!

Hoi Desi,

Zoals mama roos al schrijft, is het heel verschillend per vrouw. bij onze eerste had ik een hele duidelijke zwangerschapsstreep... nu geen.

Zowel bij de eerste als nu had ik eigenlijk direct al (week of 5) wat grotere en donkere tepels. heb ook periodes gehad dat mijn borsten wat gevoeliger waren of zelfs jeukten. Maar dit was dan een paar dagen en was het over.

het is dus per vrouw zo verschillend.

Geniet van je zwangerschap!! En oja... goed smeren in de zon, en niet bewust zonnen he!!!

Hoi!
Ik had ook bij de 1ste een hele duidelijke streep, bij de 2de helemaal niet en nu zit ik in week 32 en begint er heel vaag een streep op te komen!
groetjes,Priscilla

hoi

in mijn gezicht is niets te zien
daar en tegen op mijn buik wel de streep loopt helemaal onder tot onder mijn borsten,
wat ik er van begrepen heb hoort het erbij en is het inderdaad per vrouw en zwangerschap verschillend

groetjes josje
36 weken en 3 dagen

Terug
Bovenaan