kan iemand me helpen???

hoi hoi

misschien een hele stomme vraag, maar kan het zijn dar yara een regeldag groeisprongetje heeft?! vandaag maakt ze het ons niet makkelijk, niet willen slapen elke keer schreeuwen en pas rustig worden als de fles weer te voorschijn komt... ik weet het even niet meer. yara is 14 weken.. kan iemand antwoord geven op mijn vragen twijfels?!

alvast bedankt
jose en yara

Hoi,
Ja dat kan,in het boek staat rond de 15 wkn,maar mijn meisje is ook steeds ongeveer 1week vroeger,en duurt dagen bij haar,niet willen slapen van `s morgens vroeg tot `s avonds laat huilen enz,je wordt er wanhopig van,maar volhouden,het gaat over....en dan komen de zonnen stralen.....
Groetjes Gaby.

Hoi,

Kay is vandaag 15 weken oud en is op zich een heel vrolijk ventje, alleen heeft hij wat meer behoefte dan anders aan zijn fles. Als ik merk dat hij wat begint te huilen of dralerig is geef ik hem gewoon de fles. Dit is soms al na 3 uur ipv 4 (wel min 3 uur tussen laten). Ik trek me van die tijden niks aan.. hou ze wel als richtlijn maar klam me er niet spastisch aan vast.

Rond deze leeftijd moeten ze eenmaal veel verwerken, zien meer, kunnen meer en willen meer! Al die indrukken en frustraties kunnen ze alleen maar verwerken/ontladen door huilen, schreeuwen van pret of uiteraard een lekkere warme fles. Een warme fles geeft troost, en wat zou jij het liefst willen al je je even niet zo lekker voelt? juist!

Geef je kleine even wat hij/jij denkt nodig te hebben.. Je kunt ze nog niet verwennen. Pas als ze een half jaar oud zijn gaan ze patronen herkenen; actie reactie. "Heej ik huil en dan komt mama met de fles!" Voor nu dus nog niet van toepassing..

Dus lekker knuffelen en doen wat je denkt dat goed voor de kleine is!

Succes!

Esmé mv Kay

Ps: Kay krijgt al tandjes en daarom bleek hij zo de fles te willen,.. lekker sabbelen haha..

Terug
Bovenaan