kan iemand me helpen

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal
ik heb even een vraagje
ik ben 2 weken geleden ziek geweest de dokters zeiden dat ik zwanger was ik dacht dat kan niet want ik heb een spiraaltje maar je kan volgens de dokters gewoon zwanger worden nu heb ik al 4 testen gedaan allemaal negetief.maar ik krijg wel een steeds dikkere buik en me borsten zijn ook wat groter en zwaarder. en ik voel me ook raar.
kan iemand me helpen of herkent iemand dit.want ik weet het ook niet meer ben ik nou zwanger of niet

groetjes trotse mama

Hoi,

je kan inderdaad wel zwanger worden als je een spiraal hebt alleen is de kans dat je zwanger wordt klein maar dat betekend niet dat het niet kan...
Ik zou gewoon naar de dokter toe gaan en vragen om een bloedtest. Als een gewone test niets uitwijst dan kan je altijd daarom vragen om zekerheid te krijgen.

Liefs,

Frieda

Hoi, he wat vervelend dat je zo heen en weer schommelt, is het nou wel, of is het nou niet. Ik zou zo snel mogelijk die onzekerheid weghalen, en wat frieda zegt bij de dokter een bloedtest laten doen, of misschien kan je voor een echo of iets.
Zo wordt je helemaal gek, en ga je je misschien ook van alles inbeelden dat je zwangerschapskwaaltjes heb.
Ik heb ook in mijn omgeving verhalen gehoord dat door een spiraaltje mensen zwanger kunnen raken, wel is het vaak de mirena spiraal als ik het goed heb.
Nou succes en laat je het even weten?
groetjes!

ik heb inmiddels met een dokter gesproken die zei dat ik het ongeveer 4 weken aanmoet kijken als ik dan nog niet ongesteld ben moet ik weer een test doen en contact opnemen.ik heb nu gewoon een afspraak bij de gyn. gemaakt dan kijken ze of me spiraaltje nog goed zit dus dan maken ze gelijk een echo.nog een weekje wachten vrijdag 8 aug moet ik  en dan weten wat.ik heb trouwens de mirena spiraal.wil het nu wel graag weten of ik nou zwanger ben of niet.
als ik wat meer weet horen jullie het.

groetjes trotse mama van julian
08-08-2007

Hoihoi,

Ik heb eigenlijk een vraagje. Hoop niet dat je het brutaal vindt. Maar ik ga er van uit dat je de spiraal hebt omdat je (nog) niet zwanger wilt zijn. Dus hoe voel je je onder het feit dat het misschien wel zo is?

groetjes Linda

hoihoi
ik wil pas een tweede als me zoontje wat groter is hij word volgende week 1 jaar.
maar als ik wel zwanger zou zijn is het van harte welkom.ik wil nu gewoon weten waar ik aan toe ben want als ik zwanger ben verandert alles thuis

groetjes trotse mama van julian
08-08-2007

hoi,

wat een vervelend iets zeg, maar hoezo dacht de dokter dat je zwanger zou zijn, hebben ze dat getest ofzow?

ben benieuwd na de uitslag 8 aug.

groetjes simone suc6 ;)

Terug
Bovenaan