Kan iemand me helpen ?

Monique L

New member
Hoi iedereen



ik zit een beetje in een 2 strijd. Normaal is mijn cyclus 27 dagen met 5 dagen menstruatie. mijn laatste was dus spontaan 25 dagen en bestond uit 3 dagen menstruatie. Wat ga ik nu aan houden voor mijn NOD? Als ik de 25 aan hou is vandaag dus mijn NOD, maar bij 27 maandag pas.

Word er een beetje onzeker van want heb heel de tijd het gevoel dat me menstruatie is gekomen maar er is niets te zien.



dus hoop dat iemand raad heeft



groetjes Monique
 
Hi Monique,

Altijd het gemiddelde aanhouden. Er kan weleens een mandje afwijken, maar houdt gewoon je gemiddelde aan. Er zijn ook apps die het voor je berekenen op basis van je cycli in het verleden. Ik gebruikte Mijn Kalender. Heel handig!

Maarre, heb je na je laatste menstruatie die dus eerder kwam en korter duurder een test je gedaan? Kan een innestelingsbloeding zijn geweest. Ik had namelijk precies hetzelfde bij mijn eerste zwangerschap. Regelmatige cyclus en toen ineens eerder ongesteld en maar een paar dagen. Bleek dus zwanger te zijn.

Anna
 
Hoi Anna



Bedankt voor je reactie, ik had inderdaad getest maar was negatief. Ik dag ook aan een innesteling. had ook nog een week later weer getest maar ook die negatief.

Inmiddels is men menstruatie weer gestart die mistirie is opgelost. Maar gelijk staat de volgende misterie al weer klaar. Snap er niets meer van. Normaal verlies ik gelijk veel bloed en nu 1 druppel over de hele dag. Weer een test gedaan en weer nee ik ben niet zwanger.

Bedankt voor het mee denken
 
Terug
Bovenaan