kan iemand mij helpen ,met dit probleem?????

hoi ik zal me eerst voorstellen ik ben ayse en heb een dochter van 7 maanden oud en ben nu weer in verwachtimg 7 weken   {21 jaar oud}

mijn dochter wil niet voor s,avonds 11.00 uur slapen als het niet later is .
ik heb van alles geprobeerd mij wilt echt niet lukken .

haar laatste flesvoeding is om 22.30 uur
ik laat haar gewoon huilen ,ik weet het zelf ook niet .

hoe moet ik het eigenlijk beter aanpakken .

kan iemand mij hiermee helpen

groetjes
 
Hoi Ayse,

Wat is het slaapritme van je dochtertje overdag, slaapt ze an misschien teveel???

Mijn dochtertje is nu 10 maand en zit al een hele poos op dit ritme:
Smorgens om 7 uur de fles daarna gaat ze kekker weer even in bed(ook slapen) dan kan ik de oudste twee in de kleren helpen(twee zoontjes van 3 en 6). Om 8 uur word de oudste opgehaald om naar school te gaan(luxe he) Daarna snel even de troepjes van s ochtens opruimen en de kleine van bed(wakker of niet). even in de box en de bad spullen klaar zetten.Bedden opmaken de was aan en het badritueel kan beginnen.Na het badje even spelen in de box of grond of kinderstoel, ongeveer 9.15 fruithap,half 10 op bed.
12.00 krijgt ze een fles 180 met nutrix, daarna weer even lekker spelen samen of even alleen. 13.30 gaat ze ongeveer weer naar bedje toe. Om 16.00 krijgt ze een fles 180 cc, om ongeveer 18.00 warm eten met een toetje. 7 uur op bed en dan krijgt ze om 11 uur nog een voeding 150 of 180 ligt eraan hoeveel warm eten ze gehad heeft. Dat is dat uit bed ,drinken, boeren en er snel weer in.
Misschien is jouw dochtertje voor dit schema nog iets te jong, maar het scheelt een stuk dat je ook echt een vast schema aanhoud. Misschien heb je er straks wel wat aan.
groetjes en succes,
Irma
 
hoi Ayse
ik zelf heb een dochter van bijna 15 mnd
toen ze 7 mnd was lag ze al rond acht   of negen uur in bed tot de volgende ochtend negen uur.ik heb haar gewoon laten wennen om de fles op de leeftijd van 5 mnd om acht uur te geven en dan gewoon sdoor slapen en dit ginge prima misschien misscien moet je ook de laatste fles afbouwen en steed wat vroeger gaan geven
succes
 
Terug
Bovenaan