<p>Hoi ik ben Sascha (is niet mijn echte naam) en 17 jaar oud. Ik heb een paar uur geleden al een bericht geplaatst, maar daarin niet alles vermeld. Nou is het zo dat ik de 23e mijn menstruatie had (december). Ik heb een cyclus van ong 30/31 dagen want ik word elke maand precies de 23e ongesteld. Nou is het zo dat mijn ovulatie eraan komt, en ik vannochtend een beetje bloede. Echt minimaal maar toch. Zou het kunnen dat ik al zwanger ben van de vorige keer seks met mijn vriend? Dat zou betekenen dat deze bloeding een innesteling was. Maar dat is toch raar? Mijn vriend is in mij gekomen op 30 & 31 december, en op 1 januari. Mijn ovulatie zou ongeveer tussen nu en 9 januari plaats vinden. Ik voel steekjes in mijn baarmoeder, veel pijn in de baarmoeder tijdens het vrijen, en als ik ook maar over een hobbel fiets ook pijn in mijn baarmoeder. Ik heb gevoelige tepels, al een heel lange tijd ongeveer voor mijn menstruatie van 23 dec begon en nu nog steeds. Ook gevoelige borsten. Weet iemand wat het kan zijn. Ik zou nu bevrucht kunnen worden, maar kan ik ook al zwanger zijn van de vorige ronde? We gebruiken geen condoom of anticonseptie of iets aangezien ik rook mag ik niet aan de pil. Kan iemand mij zo snel mogenlijk helpen? Heb hele tijd misselijkheids vlagen vooral in de avond, en mijn buik lijkt dikker en opgezwollen baarmoeder en opgeblazen gevoel. Help?!?</p>