Kan iemand mij helpen?

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Ik heb even een vraagje. Ik ben de al eens even bezig geweest om info te ozken over innestelingsbloeding en ik kan er toch wel niet meer aan uit hoor. De ene keer lees ik dat het gebeurt als je een paar weken zwanger bent, de andere keer lees ik dat het is als je bevrucht eitje zich innestelt, ik weet het niet meer.
Heeft iemand hier al ervaring mee? Wanneer kan dit gebeuren en hoe kan je het herkennen?????

grtjs,
Bea

Hoi Bea,

Ik hoor hier eigenlijk niet, maar ik las je vraag en heb het zelf ook gehad.
Mijn man en ik zijn 19 maanden bezig geweest en in december was ik eindelijk overtijd. Ik moest het tussen de 20 en de 28e worden (heel onregelmatig, wel ruim genomen). Dus ik al helemaal blij!
Nou, met oud en nieuw kwamen we thuis van familie en ik ging naar de wc en ik bloedde behoorlijk. Heel helderrood en behoorlijk veel. Dus ik dacht dat ik ongesteld was geworden. 's Nachts een tampon ingedaan en de volgende ochtend zat er helemaal niks op! De bloeding heeft bij mij dus welgeteld 5 minuten geduurd en was heel hevig. Dus bij mij was het ná mijn overtijd periode. Natuurlijk kan het bij iedereen anders zijn, dit is alleen mijn ervaring.

Succes!

Liefs Mariska 2

hoi bea,

echt superveel weet ik er ook niet van.
maar toen ik zwanger was(helaas mk)
begon ik dus in de 7e week last te krijgen van wat bloed,
toen ik de vk belde zei ze,
ja het kan innestellingbloeding zijn,maar mocht het erger worden kan het ook een mk worden dus dan bel je even terug.
maar goed in mijn geval werd het dus een mk , maar ze vertelde bij mijn eerste bezoekje (wegens bloeden dus).
dat het bij 40% van de zwangere voorkomt, en dat het dan innestelling bloed is.
dus ik neem aan dat het rond de 7e week ook kan.
hoop je te hebben geholpen.

groetjes debra

Hoi Bea,

Ik had ook innestelingsbloeding. Ongeveer 1 week voordat ik ongi moest worden. Het was ongeveer een half inlegkruisje vol. Toen heb ik nog 1 dag voor dat ik ongi moest krijgen een beetje bloedverlies gehad. 2 Dagen later heb ik een test gedaan en bleek ik eindelijk zwanger te zijn na 28 maanden (!). Ben nu bijna 20 weken.

Suc6
Sandra B

Hoi Bea

Ik was overtijd verloor een beetje bloed 3 dagen en bleek zwanger te zijn.

Toen ik 7 weken zwanger was verloor ik een paar uur ietsje bloed en de vk noemde dat een gesprongen adertje in de vagina.
Omdat het daar meer doorbloed is als je zwanger bent(geloof ik).
Dus volgens mij heet het met 7 weken geen innestelingsbloeding meer,maar ik weet het niet zeker.

liefs niempie

Terug
Bovenaan