Kan iemand mij helpen??

A

Anoniem

Guest
hallo Allemaal.

Even een vraagje.
Ik ben nu wel heel onzeker en voel me hondsberoerd.
Heb pas volgende weekwoensdag mijn NOD. 1 febr. Ik heb een regelmatige cycles van 27 dagen.
Nu ben ik gisteren gaan bloeden(klink gek) Is anders dan normaal.
Is meer roze maar vamorgen veel meer. Vannacht soort menstruatie kramp wat ik al de hele week heb.

Wat denken jullie kan dit innestelings bloed zijn of een vroege menstruatie dan is me cycles in een keer 20 dagen dat kan toch niet.
Of het is allemaal mis ik weet het niet en voel me niet lekker.

Weet iemand een antwoord hierop.

Ik moet het even kwijt hoor voel me zo raar

Bedankt allemaal liefs liz

Hoi Liz! Het kan van alles zijn.....heb je lekker veel aan he?! Bij mijn 1e kind had ik ook een innestelingsbloeding en dat leek ook op een menstruatie, maar veel minder. Dat begon bij mij alleen gewoon op de dag dat in ongesteld moest worden. En jij hebt pas volgende week je NOD. Maar het zou best kunnen natuurlijk.......ik help het je hopen!!! Het enige wat je nu kunt doen is geduld hebben en hopen dat het niet doorzet!!
Veel sterkte en geduld toegewenst, Patricia

he
ik wens je het allerbeste meid
wel raar he en je word er alleen maar ongeduldig van
dus laat het ff op je af komen
heeeeeeeeeeellll veeeeeeeeeeeelll
succes xxxx voetbalgek

bedankt allemaal jullie zijn kanjers.
Ben net helemaal niet lekker geworden en dacht ik ga van me graad.
Heb de huisarts gebeld en die vertelde inderdaad van die innestelingsbloeding of dat het misschien niett helemaal goed is gegaan.
Als het menstruatie is waar het nu op gaat lijken wordt steeds meer dan heb ik echt een rare cycles. Nu in een keer 20 dagen dat kan toch niet.
Die krampen zijn ook zo raar en vermoeiend. Maarja ik wacht het maar af kan nog niet testen dus zei de dokter volgende week maar even doen voor de zekerheid.
Meiden bedankt jullie ook sterkte xx liz

Spannend zeg!  Misschien wel zwanger. Er spookt nu vast veel door je hoofd. Ik duim voor je. Hopelijk is het een teken van zwangerschap. Ik ben er niet mee bekend, maar wie weet.
Liefs van gre

Terug
Bovenaan