A
Anoniem
Guest
Hoi Allemaal,
Ik ben Jeni en hopend op een derde kindje. Nu had ik vanochtend een clear blue test gedaan (niet digitaal) en jawel daar kwam duidelijk een (behoorlijk) licht plusje. Ik helemaal blij en mijn man gebeld. Maar terwijl ik aan de telefoon was werd het streepje lichter en lichter?!? Het streepje heeft er uiteindelijk een half uurtje zichtbaar gestaan, nu zie je slechts vaag een hele lichte schaduw...Heb de hulplijn van clear blue gebeld en die zei
at wil niks zeggen, gefeliciteerd, u bent zwanger. Maar bij de vorige twee zwangerschappen heb ik dit nooit meegemaakt, dus twijfel nu of ik wel zwanger ben. Mijn blijdschap is in ieder geval gedaald, temeer omdat ik geen resultaat heb om te laten zien aan mijn man als hij straks thuiskomt. Het is vandaag mijn NOD, maar omdat mijn temp nog hoog was heb ik al zo vroeg getest...
Herkent iemand dit verhaal?
gr jeni
Ik ben Jeni en hopend op een derde kindje. Nu had ik vanochtend een clear blue test gedaan (niet digitaal) en jawel daar kwam duidelijk een (behoorlijk) licht plusje. Ik helemaal blij en mijn man gebeld. Maar terwijl ik aan de telefoon was werd het streepje lichter en lichter?!? Het streepje heeft er uiteindelijk een half uurtje zichtbaar gestaan, nu zie je slechts vaag een hele lichte schaduw...Heb de hulplijn van clear blue gebeld en die zei
Herkent iemand dit verhaal?
gr jeni