Kan iemand mij helpen???

A

Anoniem

Guest
Hoi Allemaal,

Ik ben Jeni en  hopend op een derde kindje. Nu had ik vanochtend een clear blue test gedaan (niet digitaal) en jawel daar kwam duidelijk een (behoorlijk) licht plusje. Ik helemaal blij en mijn man gebeld. Maar terwijl ik aan de telefoon was werd het streepje lichter en lichter?!? Het streepje heeft er uiteindelijk een half uurtje  zichtbaar gestaan, nu zie je slechts vaag een hele lichte schaduw...Heb de hulplijn van clear blue gebeld en die zei:Dat wil niks zeggen, gefeliciteerd, u bent zwanger. Maar  bij de vorige twee zwangerschappen  heb ik dit nooit meegemaakt, dus twijfel nu of ik wel zwanger ben.  Mijn blijdschap is in ieder geval gedaald, temeer omdat ik geen resultaat heb om te laten zien aan mijn man als hij straks thuiskomt. Het  is vandaag mijn NOD, maar omdat mijn temp nog hoog was heb ik  al zo vroeg getest...
Herkent iemand dit verhaal?
gr jeni

Hoi,

Ik herken het, alleen heeft het streepje (kruidvat test) er bij mij wat langer over gedaan om te verdwijnen. Ik vind het ook een beetje gek, maar ik ben volgens mij toch echt zwanger ...

Liefs,
Liene

Hoi Jeni,

Jeetje, wat ontzettend spannend!!!
Misschien dat er nog niet zoveel hcg hormoon in je lichaam aanwezig is.
Ik zou over 2 of 3 dagen nog een keer testen.
ik hoop voor je dat je echt zwanger bent. Het lijkt er wel op.

Groetjes van Nathalie.

hoi jeni,

ik denk dat je dus echt wel zwanger bent!!! een vriendin van me heeft ook test gedaan van clearblue en heb van de week zitten neuzen op sites van zwangeschapstesten en daar staat ook dat clearblue een betrouwbare test is maar dta je de test niet kunt bewaren voor in plakboek bv omdat ie vervaggt of verdwijnt. die vriendin van mij is nu 7wk en wel degelijk zwanger hoor zelfs van een tweeling hhahha. zij had dus ook dat de tweede streep vervaagde en zelfs verdween

mijn tip voor jou is om een predictor test te halen van die weet ik zeker dat ie in tact blijft. het witte droogt in en de roze stip ook maar zoon wordt nu 4 en de test is nog steeds hetzelfde.

Maak je niet te druk ik denk dat je gewoon zwanger bent..(hoop natuurlijk dat ik het niet mis heb)

hou je ons op de hoogte hoe het afloopt ben benieuwd

liefs

ow ja bn ook in de race voor derde kindje 1e ronde 28 december nod

liefs

Hoi,

ik heb bij mijn twee meisjes predictor gebruikt en het resultaat staat nog steeds af te lezen... Na vierenhalf jaar en anderhalf jaar.

Hoi,

Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties, het heeft me in ieder geval wat rustiger door de dag gekregen. Vannacht echter weinig geslapen...
Vanochtend om 6u al weer wakker en samen met mijn man opnieuw met bibberende handjes getest. En ja hoor, we zijn weer zwanger!!!
Het resultaat is na vier uur nog steeds af te lezen, ook al is het weer een clear blue. Als ik over een paar dagen een hele duidelijke vette streep heb, koop ik als nog een predictortest om te bewaren voor later.

Het begint nu pas langzaam tot me door te dringen, langzaamaan word ik blijer en blijer!
Wat een geweldig kerstkado, ik had het zo gehoopt en niet verwacht vanwege allerlei rare omstandigheden deze maand Mijn man loopt hier ook rond met een vette grijns op zijn gezicht. Het wordt voor ons ons derde en laatste kindje als alles goed gaat, dus gaan er bewust van genieten!

Nou, zitten jullie klaar? Daar komen ze dan de zwangerschapsglitters

Gr Jeni

GEFELICITEERD !!! een heeel mooi kerstcadeau!

geniet ervan samen!!! een fijne zwangerschap gewenst!

bedankt voor de glitters, ik heb ze opgevangen....!

Groetjes Bianca

Terug
Bovenaan