<div style="margin: 0px; padding: 0px; color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif;" data-redactor="1">Hoi allemaal,</div><div style="margin: 0px; padding: 0px; color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif;" data-redactor="1"> </div><div style="margin: 0px; padding: 0px; color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif;" data-redactor="1">Ik hoop zo dat iemand mij hier kan helpen.</div><div style="margin: 0px; padding: 0px; color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif;" data-redactor="1"> </div><div style="margin: 0px; padding: 0px; color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif;" data-redactor="1">Ik ben inmiddels vanaf oktober gestopt met de pil en direct iedere maand ongesteld geworden. Cyclussen tussen 27-33 dagen. 7 mei laatste menstruatie gehad.. en heb nu voor het eerst echt een hele lange cyclus, wij zijn vorige week naar hand van een positieve ovulatietest van clearblue gestart met ronde 1. Ik dacht eerst dat deze maand mn cyclus gewoon lang duurde i.v.m dat ik eind mei veel ibuprofen hebt genomen een aantal dagen lang ongeveer een week. 9 juni ovulatietest negatief. 11 juni ovulatie positief. 12 juni paarse ovulatietest positief. 14 juni negatief. 16 en 17 juni weer positief zowel een piek op de paarse clearblue als de roze clearblue en de action ovulatietest. Ik heb 11 en 12 juni waarschijnlijk links me ei gevoelt en vandaag rechts een ei gevoelt. Maar ik vind het raar en begin me zorgen te maken... het kan denk ik best zijn dat het eitje niet gesprongen is.. maar hoe kan het dan dat ineens rechts ei springt? Als die überhaupt springt.. mijn zus heeft PCOS en hoor weleens dat dat erfelijk kan zijn, echter probeer ik mijzelf gerust te stellen dat enkel 5 tot 10% van de vrouwen dit heeft en wel erg toevallig zal zijn. Ik weet dat ovulatietesten ook positief zijn bij een eventuele zwangerschap maar het is echt te pril en daarbij zijn de zwangerschaps testen ook negatief. Je leest en hoort overal zoveel wat het wel en niet kan zijn.. ben een beetje ten einde raad. Met name over het feit voor de eerste ronde dat we het willen proberen een lange cyclus, en dat de ovulatietesten meerdere keren aan slaan. Wellicht heeft iemand hier ervaring mee???</div>