kan iemand mij helpen!!

A

Anoniem

Guest
Ik ben nu  5 dagen overtijd en aangezien ik altijd optijd ongesteld wordt heb ik een test gedaan.

cleurblue digitaal,en er stond niet zwanger
toen ik de strip wilde verwijderen stonden er 2 dikke strepen op de strip.
betekend dit dat ik zwanger ben en dat digitaal ding niet goed reageer of heb ik weer ongeluk??

ik ben trouwens de laatste dagen echt misselijk S'avonds en heb echt een opgezette buik,bij mijn vorige zwangerschap was ik dit niet en had ik alleen zere borsten,en daar heb ik nu weer geen last van!

wordt gek van onzekerheid maar om nou weer gelijk een test te doen vind ik ook niets,dalijk stel hij mij weer teleur dan wachtik liever nog een weekje(zijn stik duur die krengen)

Hoi Kimmie,

Ik heb altijd begrepen dat bij een digitale test je niet naar de strepen moet kijken maar echt naar de woorden, maar ik heb ook op het forum wel gelezen dat er dames waren waar niet zwanger stond maar wel zwanger bleken te zijn, deze hadden waarschijnlijk te vroeg getest, ik kan je dus niet echt antwoord geven. Succes de komende dagen.

groetjes linda

Hoi kimmie

Ik heb zelf, na vier van die dure testen van de drogist, op internet tests besteld bij MATCARE. Zijn prima en véééél betaalbaarder! Je kunt ze met zo'n witte huls bestellen, maar ook aleen als teststripje.
Ik hoop heel erg voor je dat je zwanger bent, ik ga zelf de volgende ronde (2e) in voor mijn tweede kindje.

Groetjes H

Hoi,

Ik wil je niet ontmoedigen, maar je moet inderdaad niet naar het staafje kijken.
Ik heb de digitale test een keer gebruikt toen ik niet zwanger was en toen stonden er 2 streepjes, en toen de test wel positief was stonden er ook 2 streepjes.

Als er "niet zwanger" staat ben je dus echt niet zwanger of je hebt de test te vroeg gedaan en is het hcg-gehalte nog niet hoog genoeg. Dan zou je over 3 dagen de test nog eens moeten doen.

Heel veel succes!

groetjes Sanneke (17 wkn & 5 dgn zwanger van 2e kindje)

Ik zou als ik jou was nog een andere test (kruidvat eigen merk ofzo) kopen en gewoon nog een keer testen dan weet je het zeker!

Succes

x-vlinder

Terug
Bovenaan