Kan iemand mij helpen?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik heb al een aantal dagen verschrikkelijke last van mijn onderbuik. Nu ben ik gisteren bij de huisarts geweest en die heeft een bloedtest gedaan. Volgens de bloedtest ben ik niet zwanger.
Nu is mijn vraag:
Ik heb mijn eisprong gehad omstreeks 12 juni. Als het eitje bevrucht zou zijn, dan zou het toch nog niet eens ingenesteld zijn? Overal lees ik dat de aanmaak vanHCG pas begint na innesteling. Zou ik dan toch nog zwanger kunnen zijn?

Groetjes

Yvonne

Hoi Yvonne, ik ben geen HA natuurlijk, maar wil wel even reageren.
vervelend dat je al bij de HA bent geweest en hij ook bloed afgenomen heeft en jij nog wel buikkrampen hebt.
zei hij niet wat dit kon zijn?
evt ongesteldheidspijn of baarmoederkrampen of innestelling??
innesteling duurt een week dacht ik dus het zou kunnen? als jullie tenminste in tussentijd geklust hebben.
Verder kan ik je ook niet helpen.
alleen hoop ik dat je krampen en steken snel over gaan.
sterkte ermee joh!
Liefs mamaJM

Hey...

Wat vervelend dat je die krampen hebt...maar het geeft wel moed he?
Het kan volgens mij nog niet zo zijn dat je positief test, want je zit idd wel heel snel na je vruchtbare periode!
Heeft hij nog gezegd of je nog terug moest komen ofzo??

Mag ik vragen waarom hij een bloedtest deed?
Ik heb namelijk astma en moet heel veel medicijnen gebruiken omdat het zo slecht gaat...ik ben nu 3 dagen overtijd en heb echt het gevoel dat ik zwanger ben...maar belde de assistente gister en die zei dat ze geen bloedtest mocht doen, omdat het dan op kosten was van de dokter en als je geen duidelijke medische indicatie hebt, mocht dat niet...ik vind het gewoon eng om zoveel te slikken als ik niet weet of ik zwanger ben of niet...ze zegt wel dat het geen kwaad kan, maar je weet nooit...

Heel veel succes en ik hoop dat je zwanger bent!

Liefs Joepie

hoi yvonne,

ook ik ben geen huisarts..maar jouw verhaal komt mij heel bekent voor.
weet niet hoelang je al gestopt bent met de pil,maar ik heb dit in ronde 4 gehad.
na de eisprong wel 5 dgn last gehad van ontzettende buikpijn en last van mijn onderrug.
en van de een op andere dag was het ineens verdwenen.. ik had dus ook goede hoop en dacht echt dat ik zwanger was! was helaas niet zo.. zit nu in ronde 6 en dit weekend NOD..bij mij had t waarschijnlijk nog allemaal met ontpillen te maken..  maar ik hoop voor jouw natuurlijk dat je wel zwanger bent! nou succes ermee en laat je het ff weten hoe het is afgelopen?

groetjes suus

Hoi,
Ja erg vervelend dat je zo 'n last hebt van buikpijn. Ik weet natuurlijk niet wat het is, maar ik heb wel altijd begrepen dat een eventuele innesteling zo 'n 6 a 7 dagen na de eisprong plaatsvindt. Dat zou bij jou dus pas a.s donderdag/vrijdag zijn. Voor die tijd geloof ik niet dat er veel in je baarmoeder gebeurt, tenminste niet zoveel dat je er van die krampen van krijgt.
Hoelang ben je al bezig?? Heb je de pil geslikt, en zo ja hoelang geleden ben je er mee gestopt?? Is dit pas kort geleden (tot ongeveer een half jaar) dan kan het ook nog met het ontpillen te maken hebben. Ik weet nog goed dat ik ook bij de ha ben geweest, ongeveer een maand nadat ik met de pil was gestopt. Ik wist toen eigenlijk nog nergens van en kon die krampen dus ook niet plaatsen. M 'n ha. vertelde toen dus dat het door het stoppen met de pil kwam, je hormonenhuishouding moet dan nog z 'n weg vinden, zeg maar.
Heb je tegen je huisarts gezegd dat je denkt je eisprong de 12de gehad te hebben? want dan zou hij ook wel moeten weten dat er nu nog lang niet getest kan worden.

Vervelend, maar ik denk dat je toch gewoon moet wachten tot je uiteindelijk kunt testen, rond 26 juni
Succes ermee,
Groet, MOON

Laatste menstruatie:  
29 mei 2008  

Cyclusduur:  
28

Meest vruchtbare dag:  
11 juni 2008

Eisprong dag:  
12 juni 2008

Innesteldag:  
17  juni 2008

Positieve bloedtest mogelijk  
22  juni 2008

Positieve thuistest mogelijk  
26  juni 2008

Ik ben ook geen huisarts maar als je de 12e je eisprong hebt gehad kun je volgens mij nog niks in het bloed vinden.

Ik ben er van uitgegaan dat je cyclus 28 dagen is en dan komt dit op internet eruit Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Groetjess

Hallo allemaal,

bedankt voor jullie reacties.
De HA dacht eerst dat het misschien een blaasontsteking was, daarom moest ik bloed prikken. Maar dat was het in elk geval niet. Het kan inderdaad ook aan al die verschillende dingen liggen. Ovulatiepijn(maar dat duurt meestal niet zo lang) of het stoppen met de pil (ik ben pas gestopt en zit in ronde 1).
Ik denk zelf dat het misschien dan toch hieraan ligt. De kans dat je zo snel zwanger raakt is wel heel erg klein.

Stiekem blijf ik natuurlijk wel een beetje hopen.

Ik laat jullie weten hoe het afloopt.

Groetjes

Yvonne

Terug
Bovenaan