Kan iemand mij helpen?

Hoi, Ik heb een vraag. Mijn vriend en ik zijn niet bezig met kindere, ik gebruik gewoon de pil. Nu ben ik hem vorige maand een paar keer vergeten. Vorige week maandag moest ik ongesteld worden, dit is uitgebleven. Alleen vrijdagochtend en zaterdagochtend heb ik een beetje gebloed. Ik loop al een week of 3 met een branderig gevoel bij het plassen,(geen blaasontsteking) ben heel moe en kan van het ene op het andere moment chagerijnig zijn. Ook heb ik de hele tijd een licht drukkend gevoel onderin mijn buik, alsof ik ongesteld moet worden. Kan iemand mij vertellen of een zwangerschapstest nu al uit zal wijzen of ik zwanger ben, of kan ik daar beter nog even mee wachten?
Bedankt voor de reacties alvast...
 
Suus,

ik zou maar even een testje doen want alle symptomen die jij hebt had ik ook en toen bleek ik zwanger te zijn. Verschil is wel dat ik was gestopt met de pil en graag zwanger wilde worden. Mocht je zwanger zijn dan hoop ik dat je er blij mee bent. Ik kan je zeggen, en ik ben inmiddels 22 weken zwanger, dat het een heerlijke tijd is. Succes ermee!
 
Als je zwanger bent dan moet de test dat ondertussen wel uitmaken. Gewoon testen dan ben je van die spanning af. Ik hoop voor je dat je je voor niets zorgen maakt.
 
Nou goed is anders maar heeel slecht ook weer niet. Een vriendin van mij heeft een kerngezonde dochter gekregen nadat ze de pil tot week 25 of zo heeft geslikt (en elke keer gewoon een ontrekkingsbloeding had). Maar testen zou ik in ieder geval doen!
Succes Kiki
 
Waar je lichaam ook op kan reageren is dat je de pil niet regelmatig slikt.Als je zo vergeetachtig bent met de pil,gebruik dan ook een condoom.Of wil je diep in je hart wel een kind.Ik zou wel een test doen.Succes en groetjes Amy
 
Bij de Etos kan je 2 eigen merk testen halen voor een klein prijsje. Mocht je over de test niet helemaal vertrouwen dan doe je de volgende morgen nog eentje. Succes!
 
Terug
Bovenaan