kan iemand mij helpen?

Hallo allemaal,

vandaag was ik op een ander forum van jonge gezinnen aan het lezen en kwam er toen door een reactie van iemand achter dat dit forum er is.
Je kunt je niet voorstellen hoe blij ik ben. Eindelijkkkkkkk een goed forum voor mensen die een miskraam hebben gehad.
Ik ben Sharon en zat bij het juni forum. Ik heb 29 oktober na 9.5 weken een miskraam gehad en heb het daar heel moeilijk mee gehad.
Nu heb ik een vraag.... Na mijn miskraam heb ik een tijdje last gehad van pijn in mijn baarmoeder en bandenpijn. Ik dacht dat dat laatste alleen maar voorkwam als je weet ik veel hoelang zwanger bent geweest, maar dat is dus niet het geval. Na 2 weken is dat weggegaan, maar nu, vier weken na mijn miskraam heb ik er opeens weer last van. Heeft iemand dezelfde ervaring, of kan iemand mij vertellen of dit normaal is?
Alvast bedankt,
Groetjes Sharon.

Hoi Sharon,

tja, of bandenpijn terugkomt weet ik niet maar het kan ook zijn dat je weer van alles voelt omdat je cyclus weer op gang komt. (zie ook mijn bericht na 6 wk. nog niet ongi).

kan het ook zijn dat je al weer zwanger bent? mischien is dat de reden? Als je last blijft houden gewoon weer de gyn. bellen hoor.

gr.

Nicole

Terug
Bovenaan