kan iemand mij helpen????

A

Anoniem

Guest
hallo.. ik en mijn vriend hebben een grote kinderwens.
ik ben rond november december gestopt met de pil. maar ik voel mij elke dag zo raar.
ik begin bij het begin. ik heb dagen dat ik misselijk ben maar nog net niet zo misselijk dat ik moet overgeven. ochtenden dat ik opstond met zware hoofdpijn.. (asprine helpen niet meer) ik heb ook geen migriane) mijn tepels zijn een paar weken geleden zo gevoelig geweest dat ik zelfs door de grond ging. maar mijn eetlust is ook raar veranderd. ik had wel eens een keertje trek in chips maar nu helemaal niet. ook aardappelen vind ik niet meer lekker(ik eet het wel maar met veel pijn en moeite) nu ben ik in een paar weken tijd veel aangekomen maar ik eet gewoon elke ochtend en middag en avond.. bier of wijn drink ik echt minimaal... ik drink 1 a 2 biertjes(rose) op een zaterdagavond.... ik heb al meredere malen testen gedaan en allemaal nega.. ik ben ook ongesteld geworden maar niet zoals het moet..eerst zat er gewoon 3 weken tussen en toen ineens 2 weken.. ook mijn borsten zijn groter geworden en ik heb ook het gevoel dat er iets in mijn buik rommelt,,,, kan iemand mij helpen hiermee......??????? alvast bedankt voor jullie tijd...

misschien moet je eens contact opnemen met je huisarts.
hij kan een bloedtest doen en dan weet je het zeker.

liefs shirley

zou inderdaad contact opnemen met de huisarts en bloedtest laten doen...komt er niets uit de bloedtest gewoon even vragen om een echo...

liefs

het is allemaal al gezegd! bezoekje huisarts! dan ben je van de onzekerheid af!!!
liefs

hallo allemaaal
bedankt voor jullie reactie...
morgen ga ik naar de huisarts en dan horen jullie het wel...
mijn vriend had al een paar keer gezegt ga nou.. maar ik durfde eigenlijk niet. maar morgen gaan we.....
dank jullie allemaal...

Terug
Bovenaan