kan iemand mij hier antwoord op geven??

Hallo
Mijn zoontje is vrijdag 10 maanden..en sinds 2 dagen wil hij smiddags niet meer slapen!!
ik leg hem wel in bedje..maar hij gaat liggen spelen en kletsen en alles...maar slapen ho maar..
dus ik haal hem er op een gegeven monent maar weer af...hij is  dan nog net zo vrolijk!!
Niet vermoeit ofzo..
Is dit niet een beetje vroeg dat hij de middag slaap over slaat of kan dat in deze periode?

graag jullie advies

Liefs mama van Milan

mijn zoon toen hij ongeveer zo was ging hij nooit smiddags slapen en ik wou dat ze ging slapen ze groeien toch middagdutje is belangrijk maar slapen kun je niet dwingen zeiden ze aan mij bij de cb ...jij zelf als je slaap hebt wil je toch slapen de baby ook als ze slaap heeft dan doet ze niet zulke dingen vrolijkzijn en spelen maar gelijk slapen/
liefs adama

Kan gewoon een fase zijn, of niet...ieder kindje is anders. Ik heb een neefje die ging pas overdag slapen toen hij 15 maanden was! Daarvoor bleef hij altijd wakker.

dankjullie wel voor de reacties
Milan is vandaag alleen vanmorgen van 10 tot 12 op bed geweest en de hele middag wakker gebleven....niks niet vervelend..erg gezellig!!
en om 19.00 op bed en direct stil...
ik zat zelf ook al te denken van zou het door de zomertijd kunnen komen??
maar dat lijkt me ook zo raar!!

ik vindt het gewoon erg raar..tot een paar dagen hiervoor sliep hij smiddags zo 2 uur achter elkaar en nu ineens niet meer!!!

hoe zien jullie dagindelingen eruit???

groetjes de trotse mama van Milan

Deed mijn dochtertje ook regelmatig maar liet haar vaak gewoon maar even op haar kamertje kletsen. Ook dat is wel rusten en zijn in elk geval minder prikkels dan dat ze beneden was.

hoi claudia bedankt voor je reactie
Milan heeft eerst altijd ingebakert gelegen en sinds een poos stoppen we hem erg strak in zodat zijn armpjes onder de dekens blijven zeg maar!!!
Maar ik merk als ik dat nu doe dat ie het heel vervelend vind!

Ik denk dat ik hem zoals vanmiddag gewoon in zijn slaapzak in bed leg.....en dat ik hem gewoon los erin leg..als ie dan wil draaien ofzo moet ie dat maar doen..ik denk dan van als hij echt moe is valt hij vanzelf in slaap en doet ie dat niet dan heeft ie toch even een rustig momentje op zijn eigen kamertje??

ik wil eigenlijk toch wel een beetje van dat strakke in stoppen af..

denken jullie dat ik het op zon manier goed aan zou pakken???

groetjes Mama van Milan

Hello!
Mijn zoontje van 6 maand had pas geleden hetzelfde. Hij bleef de hele tijd wakker. Hij sliep alleen als we gingen wandelen. Maar omdat hij niet mopperig was en alles goed ging, heb ik het zo gelaten. Na  een paar dagen was het weer anders en sliep hij weer beter.  Nu we een ledikantje hebben gekocht en de wieg weg hebben gedaan, vindt hij het zo fantastisch om daar in te liggen dat hij gewoon weer slaapt. Net mopperde hij iets toen hij er in ging, maar na een kwartiertje spelen, is hij lekker gaan slapen.

Groetjes,
Nellepel

Terug
Bovenaan