Kan iemand mij snel helpen?

Hoi lieve (aankomende) moeders!
ik heb een belangrijke vraag:

ik heb donderdag de spiraal eruit laten halen omdat mijn huid( handen gezicht voeten) raar gingen doen, en ben dus aan de pil gegaan microgynon 30
voorheen slikte ik 50,
toen heb ik donderdag en vrijdag de pil gehad en heb zaterdag seks gehad met me vriend en daarna gewoon de pil geslikt(waar ik 5jaar samen mee ben, en ook samen mee woon)...

de vraag is dus:
ben ik de eerste dagen veilig????
of is er een grote kans dat ik zwanger ben???(ik wil dolgraag een kleintje!dus niet erg hoor!)

bedankt voor de reacties!
liefs sandy

Hoi Lovegirl,

Ik wil niet aanvallend overkomen.....maar denk dat dit niet een vraag is die je op dit forum moet stellen!!
Hier zijn namelijk stellen, (waaronder ook ik zat) die al jaren bezig zijn!!
Groetjes

Hi,

Ik ben het ook met bovenstaande dames eens. Oké, ik heb dan geluk gehad snel zwanger te zijn maar ik lees wel eens mee op dit forum en ik kan me voorstellen dat voor veel dames dit onderwerp pijnlijk is.

Ik hoop dat de dames die al lang bezig zijn zwanger te worden zich niet al te veel aantrekken van dit onderwerp.

Gr. Tamara.

Hoi

Ik denk er net zo over ,
voor je zulke vragen nog maar durft te stellen .
Ik denk dat wij hier spreken voor vele dames onder ons !!!
Ik vind het gewoon dom dat je niet verder hebt gekeken voor je deze vraag stelde .
Op dit forum.
Ik hoop dat je beseft hoelang wij hier allen al op hopen , t doet me echt pijn ....

Om antwoord te geven op je vraag;
Ik denk dat je het best even contact op kan nemen hierover met je huisarts.
Verder valt het me op dat je erg tegenstrijdig klinkt.
Misschien kun je de volgende keer dit soort vragen beter stellen op de forums bij vrouwen die al zwanger zijn.

Groetjes

Terug
Bovenaan